mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Servicii private…

Leave a comment

Îmi place sa fiu punctuala… atât cât pot… e mai greu acum, cu doi copii cu program diferit, însă în majoritatea cazurilor ma descurc. Urăsc atunci când întârzii, și mai ales urăsc sa ma întârzie o programare. Aveam programare la o clinica particulara, unde ma costa ceva bănuți sa mi se ia o tensiune. Medicul recunoscut, asa ca programarea s-a făcut cu aproape 3 săptămâni în urma… aștept sa se alinieze planetele sa îmi vina și mie rândul și se pare ca am de așteptat… Ce putem face pentru acces la servicii medicale de calitate? Se pare ca nu e suficient sa plătești… suntem în continuare tratați ca niște slugi, deși la noi e puterea… nu îmi vine sa renunț la programare, ca, na, am nevoie și am așteptat deja sa îmi vina rândul… însă nu e normal sa aștept doua ore jumate sa intru la medic și acesta sa tot fie ocupat… De fapt, medicul isi face datoria… Politica firmei e de tot rasul… Ar fi putut sa dea si ei un telefon sa spuna ca se intarzie programarea, macar pentru cei care mai fac si altceva in ziua programarii… sa nu mai spun ca macar pentru cei pe care ii asteapta copiii acasa….

Multe puncte minus pentru centrul medical Asclepios. Bebe ma așteaptă în mașină, eu stau sa pierd vremea pe hol, așteptând sa intru… Totul pare normal în tara nimănui…

 

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

