mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Unde (nu) mergem la mare…

Leave a comment

In weekend am fi vrut sa ne relaxam putin la o terasa pe malul marii. Am cautat o terasa care sa dea direct la mare sa ne putem lasa copiii sa zburde linistiti pe plaja… Vremea nu a tinut cu noi, insa noi am insistat… asa am ajuns pe terasa-restaurant Dandana, in Mamaia. Mai era doar o masa ocupata, si am inteles mai tarziu de ce…

Ne-am asezat pe terasa, am comandat si a inceput sa picure. Intrucat eram si cu copiii, am rugat sa ni se deschida o umbrela, sa ne fereasca putin de ploaie… Ni s-a raspuns ca seful nu e de acord cu asta, sa mergem la terasa acoperita/inchisa. Le-am spus ca acolo se fumeaza si ni s-a raspuns ca nu miroase asa rau a fum… Copiii ar fi vrut sa salte intr-o trambulina din locul lor de joaca (cu care se si lauda pe pagina de facebook), insa, evident, nu era disponibil… Nu stiu cum e mancarea, ca nu aveau ce voiam noi sa mancam, insa papanasii nu au fost prea gustosi, capatasera gustul uleiului refolosit in care fusesera prajiti…

Am plecat cu un gust amar, dat de comportamentul necivilizat al chelnerilor/sefilor de la Dandana si de dersertul la mana a doua…

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

