mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Cum mi-am dat seama ca al meu copil suferă la gradi?

Leave a comment

Am învățat de la Otilia Mantelers ca orice copil va exprima mult mai bine și mai ușor ce face la gradi prin joc. Asa ca, odată ce am avut bănuiala ca al meu copil nu e tratat frumos la gradi, i-am urmărit jocul cu atenție… într-o prima faza a vrut sa ne jucam de-a cățeii… eu sunt mama cățel și el puiul… a vrut sa fim căței prietenoși, sa îl protejez când ploua și sa ne zbenguim fericiți când e vreme buna. T avea ceva probleme cu muscatul la gradi, asa ca în jocul nostru am vrut sa îl mușc, sa ii observ reacția. Și reacția lui m-a uimit: “nu, nu te juca cu cățelul asta, ca musca! Dă-te la o parte, lasă-l sa stea singur ca e rău și musca! “. Asa am aflat eu cum era tratat la gradi copilul meu…

Ideea izolării copilului care musca a mai apărut în câteva jocuri ale lui T. Era la fel de vehement când striga în gura mare la jucării ca acest copil musca, e rău și trebuie izolat…

Aceasta idee a disparut odata cu mutarea lui la alta gradinita si dupa ce l-am asigurat, in repetate randuri ca nu e rau si ca noi il iubim orice culoare ar avea, oricum ar fi. Jocul cu cateii il ajuta si acum, dupa jumatate de an sa treaca peste zilele mai grele, insa nu am mai regasit izolarea si ideea ca ar fi rau. In schimb, acum cateii primesc de mancare si sa joaca fericiti, atunci ca e zi. Noaptea sforaie imbratisati….

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

