mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Jurnal de diversificare (III)

Leave a comment

Diversificarea, Day 10

Am introdus deja cateva legume in dieta lui M. Patrunjelul, morcovul, telina, dovlecelul si broccoli le-a gustat deja, unele cu placere, altele cu curiozitate… Recunosc ca nu am tinut la toate regule celor 3 zile, nu mai sunt asa stresata ca la T… Am observat ca daca adaug o lingurita de ulei de masline in piure, este mai gustos…

Azi M a primit indeosebi broccoli si un piure de dovlecel, broccoli si patrunjel. Broccoli si patrunjel radacina a primit intregi, in farfurie pentru a degusta singur… Si a fost foarte incantat de experienta, a luat patrunjelul, a gustat putin din el si apoi l-a aruncat sub masa… Apoi a luat broccoli si a gustat, i-a placut, asa ca a mai luat o gura… Pentru ca ii era foame s-a uitat la mine si la lingurita cu piure pregatita pentru el. I-am dat si a savurat cu placere piureul de broccoli, insa intre lingurite mai gusta si broccoli bucati din farfurie… pana s-a terminat (era fie pe jos fie pe el).

Acum mananca aproximativ 50 grame de piure, uneori mai mult, ateori mai putin… Inca bea putina apa, insa o bea din sticla lui. Si suge bine dupa fiecare masa…

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

