mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Vecinii si copiii

Leave a comment

De cand s-a incalzit afara si copiii au iesit la zbenguiala in fata blocului, aud tot mai des vecini care se trezesc sa comenteze: ca de ce tipati, de ce radeti, de ce stati in fata blocului si nu mergeti in parcare, de ce … diverse? si ma deranjeaza teribil tipatul asta la copii (inclusiv la al meu), si amenintarile de genul ”Las ca vin eu la voi!” sau ”Vedeti voi!”. Las ca vii tu si ce faci? Ce drept ai tu sa faci ceva copilului meu sau al altuia? De ce imi ameninti copilul? Eu sunt parintele si eu raspund pentru el, copilul! De ce il ameninti pe el si nu vii la mine sa imi spui, frumos, elegant, civilizat, ce te deranjeaza? Stiti de ce? Pentru ca stie ca nu are dreptate. Copiii se joaca, alearga, tipa in limita bunului simt, seara, la ore rezonabile. Se joaca! De ce te bagi tu, plictisit de viata, sa strici jocul si copilaria copilului meu? Si-asa nu mai avem spatiu verde, parcuri nu mai sunt… de ce imi trimiti copilul sa se joaca in parcarea supraaglomerata si plina de pericole? Cum ti-ar fi daca si eu te-as ruga sa te plimbi frumos prin parcare ca ma deprima fata si, mai ales, mintea ta imbatranita prea devreme?

Si nu, nu e vorba ca tinerii nu mai au bun simt… E vorba ca uneori noi, adultii, stresati si imbatraniti, uitam cum se joaca… Am uitat sa radem ca ei, sa topaim ca ei, sa iubim ca ei… Si parca ne e ciuda, nu?, ca ei se simt asa bine si noi trebuie sa spalam vase?

Si nu, nu am intrat inca in nici o polemica cu vreun vecin, pentru ca nu au curaj sa spuna in fata ca se simt deranjati de copii… Ei se cearta cu cei mai slabi ca ei (copiii) nu de la egal… Insa pentru binele copiilor mei, daca mi-ar spune cineva ceva in sensul asta, as gasi ceva replici taioase sa ii linistesc… Pentru ca zambetul copilului meu e cel mai important!

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

