mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Ce mai facem cu copiii in Constanta?

Leave a comment

Din cand in cand mai merg cu T la cate un atelier de dezvoltare personala si nu numai… ideea e sa petrecem timp de calitate in doi si sa mai invatam cate ceva… Alte motive pentru care mergem la diverse ateliere sunt: socializarea (a mea si a lui), cunoastem oameni noi, locuri noi, ne relaxam.

Azi am fost la un astfel de atelier, intitulat ”Mici cu mari, devenim muschetari” unde cei mici au fost lasati sa picteze pe un carton mare si alb. Li s-au explicat regulile si, culmea, copiii au ascultat foarte atenti ce au de facut si s-au conformat fara ca vreun adult sa spuna, sa ghideze, sa dea sfaturi.

DSC_1975

Copiii au pictat cum au vrut, ce au vrut, au folosit culorile preferate, si-au impartit spatiul in functie de nevoile fiecaruia, iar la sfarsit au spus povestea desenului lor. T a pictat ”o masinuta acoperata de garaj, dar a mai ramas putin afara… si o alta masina care o salveaza pe prima ca era putin bolnava”. Ar fi vrut sa isi denumeasca desenul ”BMW”.

Adultii au discutat de-ale lor, ghidati de psiholog Veronica Ardelianu. Am constatat cu aceasta ocazie care sunt problemele cu care ma confrunt in aceasta perioada, care sunt temerile mele, ca parinte (cum se acomodeaza T la noua gradi, cum e in relatia cu alti copii), sotie si femeie (care va fi viitorul meu job, cum pot afla ce mi se potriveste, ce imi doresc sa fac si cum pot face asta). Veronica stie sa puna punctul pe problema, astfel incat am plecata plina de ganduri (pozitive in mare parte) si cu cateva sarcini trasate (de mine, bineinteles).

Copiii s-au simtit atat de relaxati si le-a fost atat de bine, chiar daca nu se stiau dinainte, incat la final au inceput un joc fain, cantand la niste instrumente gasite in restaurant si alergand unul dupa celalalt.

In concluzie, daca vreti sa petreceti timp de calitate impreuna cu copiii vostri, daca vreti sa ii cunoasteti mai bine si sa va cunoasteti mai bine, exista si in Constanta ateliere de dezvoltare personala pentru copii. Veronica Ardelianu si Andreea Vasile s-au gandit ca e fain sa avem si la noi in oras o altfel de educatie si un alt mod de relationare cu copiii nostri decat clasicul ”n-ai voie”, ”fa aia”, ”nu face asa” etc. si organizeaza periodic (cred ca saptamanal) astfel de ateliere.

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

