mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Ce se poate face in Constanta, cu copiii?

Leave a comment

Pentru ca T sta acasa de o saptamana si ma simt datoare sa il mai distrez din cand in cand, azi m-am gandit sa ii arat un targ de antichitati si unul de carte. Ma gandeam ca se va plictisi, ca nu va avea rabdare si ca vom ajunge foarte devreme acasa. Insa nu a fost deloc asa…. Ca sa treaca vremea mai frumos (sa avem o zi cu roti, dupa cum spune el) am mancat si o prajitura la cofetarie.

Asadar, daca aveti copii si vreti sa mai vada si altceva, in Piata Ovidiu este targ de antichitati. Acolo T a fost incantat de masinutele vechi expuse, mai ales de cele de curse. Pentru ca a inceput sa ii placa fotografia, a fost curios si de cum aratau aparatele foto mai vechi.

A urmat targul de carte de pe faleza de la Cazino, unde sunt amplasate doua corturi mari cu muuulte carti. Unul din corturi este destinat literaturii pentru copii si am petrecut ceva timp acolo uitandu-ne pe carti. Am si cumparat cateva, fiind reduceri.

Si iata ca se pot face si altfel de lucruri in orasul de la mare, lucruri interesante pentru copii, dar si pentru cei mari.

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

