mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Unde (nu) mergem in Constanta cu copiii?

Leave a comment

Din ciclul ”Ce mai facem la mare anul asta”, sau ce nu mai facem, mai bine spus, azi nu recomand Satul de vacanta. Imi amintesc cu nostalgie de Satul de vacanta din Mamaia din vrema copilariei mele… si parca nu imi vine sa cred cat de urat mi se pare acum… Nu stiu daca de vina sunt masinariile din ce in ce mai vechi, mai neingrijite si mai nesigure, sau doar faptul ca privesc cu alti ochi, cei de mama, toate tiribombele si oamenii din jur.

Se anunta o zi faina in Satul de vacanta, cu parada personajelor de poveste, cu teatru si alte activitati dedicate copiilor. Pentru ca mergem destul de rar pe acolo (anul asta a fost prima data), T a fost mai incantat de masinute decat de spectacol. Asa ca ne-am conformat… Insa eu am fost dezamigita…

1

Masinarii rupte, cu geamuri sparte, afise cu femei semi-dezbracate la pista dedicata copiilor, preturi mari (7 lei pentru 2 minute de invarteala mi se pare exagerat) si aglomeratie. Nu puteam sa imi dezamagesc copilul nelasandu-l sa incerce masinariile, insa cu siguranta nu ne vom intoarce in Satul de vacanta anul asta…

Era atat de aglomerat dupa ora 19.00, incat stateai la coada la mersul pe strada… Lumea te loveste, nimeni nu pare a fi atent la ce se intampla langa el… Iar podul construit in locul trecerii de pietoni… ei bine, si-a facut treaba!

2

De parca toate astea nu ar fi suficiente, se mai gaseste cate unul/una sa se plimbe cu masina in aglomeratie… pentru ca e greu sa mergi pe jos prin parc, nu-i asa?

3

Satul de vacanta era candva o destinatie musai de bifat, pentru mine, atunci cand ajungeam la mare… De la o vreme insa, invazia de chinezarii, aglomeratia si nesimtirea l-au facut un loc de evitat, din pacate. Am mai fost prin parcuri de vacanta prin lume si nicaieri parca nu am intalnit grosolanii ca aici… Insa schimbarea incepe cu fiecare dintre noi, nu?

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

