mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Cu bagajul la mare

Leave a comment

Vine si pentru noi concediul, asa ca am un nou task: sa pregatesc bagajul. Pentru ca mergem cu masina la vecinii nostri din sud, am voie sa iau cat bagaj incape… adica mult! De regula imi organizez bagajul in functie de rutina zilnica: haine, plaja, mancare, joaca, baie, somn… si medicamente pentru situatiile de urgenta. Asadar, sa dezbatem pe rand:

Haine: fiecare mebru al familiei are nevoie de un rand de haine pentru fiecare zi de petrecut in vacanta. Suplimentar iau 3 schimburi in plus pentru copii, un schimb in plus pentru adulti. Si nu uit pantaloni lungi si hainute mai groase pentru serile racoroase. Lenjeria intima are acelasi tratament, includ aici si pampersii pentru junior. Tot aici gandesc si incaltamintea, o pereche de sandale/papuci si o pereche de tenisi/adidasi pentru fiecare mergator.

Plaja: pentru plaja am un cos separat, in care merg toate articolele de care am nevoie la plaja, si anume: costum de baie/slip, prosop de intins pe nisip, prosoape mai mici pentru sters (2 sunt suficiente pentru noi), lotiune cu factor de protectie, palarii pentru copii, ochelari de apa, casca de piscina, jucarii de plaja (inclusiv piscina pentru pitic).

Mancare: noi avem pachet cu mese incluse, insa M este la inceput de diversificare, asa ca pentru el am doua variante: fie iau borcanele, fie iau aparatul de pregatit mancare (fierbere la abur si mixare). Am ales cea de-a doua varianta, pentru ca mergem cu masina si am loc. Asadar, voi avea aparatul de gatit, cateva legume si fructe, cereale/seminte, cateva borcanele goale in care sa pun mancarea, servetele, lingurita si cana de apa. N-ar trebui sa uit de cutit si de buretele de vase.

Joaca: voi avea cateva jocuri pentru cel mare, poate gasesc si ceva de joaca in masina. T isi va alege singur jucariile pe care vrea sa le care cu el, in limita unui rucsac pe care il poate cara singur. Am grija sa puna si niste creioane colorate si abtipilduri.

Baie: noi, adultii, folosim prosoapele de la hotel de regula, asadar nu voi cara prosoape de baie decat pentru cei mici, cate unul pentru fiecare. Apoi, fiecare are trusa cu periuta de dinti si pasta de dinti. Tot pentru cei mici am gel de dus/sampon pentru copii. Nu uitam si de celelalte produse de ingrijire (parfum, deodorant, pieptene etc.).

Somn: aici e simplu, cate o pereche de pijamale si niste carti de citit copiilor la culcare.

Medicamente: de regula iau in vacanta medicamente generice, care se elibereaza din farmacie si fara reteta, desi nu le dau decat dupa ce ma consult cu un medic. Trusa mea cu medicamente contine: nurofen si panadol (pentru febra), probiotice, smecta, saruri de rehidratare, debridat, metroclopramid (diaree, varsaturi), ulei de cuisoare, gel gingival, homeopate pentru dinti, plasturi, baneocin (julituri, cazaturi, mici accidente), fenistil (arsuri, intepaturi de insecte), no-spa (pentru mine).

Mi-au incaput toate intr-o geanta mare si o sacosa, fara jucarii (un rucsac mic) si cosul de plaja. Vacanta frumoasa!

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

