mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Eveniment de parenting la Constanta

1 Comment

Inca de cand s-a nascut T, poate chiar si cu putin inainte, mi-am pus problema educatiei lui. Poate si din cauza ca lucram in invatamant si vedeam multe lucruri care nu-mi placeau. Insa lucram in faza finala cumva a educarii si formarii copiilor, la facultate, si oricat de multe as fi vrut sa schimb, ma loveam de un zid puternic, construit de predecesorii mei. In unele cazuri… pentru ca am intalnit si studenti cu care lucram cu drag, care erau crescuti cu respect pentru ei insisi si pentru cei din jur, cu empatie si dragoste de impartit.

Am avut ocazia sa o cunosc repede pe Otilia Mantelers cu al ei curs despre jocuri si joaca, despre educatie fara pedepse si fara recompense, despre ras si plans. Ea mi-a oferit punctul de plecare, am vazut ca exista si altfel, si atunci am inceput sa caut.

Una din cautarile mele a generat un seminar gratuit pentru parintii din Constanta, sustinut de Urania Cremene. Am fost anul trecut, am fost placut impresionata de usurinta cu care expune ”problemele” cu care ne confruntam ca parinti, si idei de rezolvare ale acestora. Mi-a dat speranta ca voi reusi sa imi cresc copiii asa cum imi doresc, fericiti si iubiti.

Pe Urania o urmaresc inca de anul trecut, ii ascult destul de des CD-ul cu acest seminar, si aplic, ori de cate ori am ocazia, sfaturile ei. Vine si anul acesta la Constanta, cu acelasi seminar gratuit, luni, 19.09, atat dimineata, cat si dupa-amiaza. Pentru a participa este necesara inscrierea pe site-ul ei: http://uraniacremene.ro/calendar/. Vad ca mai sunt locuri doar dimineata.

Si nu, nu este vorba despre Urania care prezinta horoscopul, asa cum mi s-a raspuns cand am recomandat acest seminar. Este un seminar care chiar merita ascultat. Eu as merge mai departe si as spune ca merita aplicate ideile prezentate in seminar. Face ca parentingul sa para atat de usor!

A! Si mai are un atu, pentru ”organizing freaks”, ca mine: prezentarea este foarte bine organizata si foarte usor de urmarit.

Ne vedem acolo!

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

One thought on “Eveniment de parenting la Constanta

  1. Pingback: Eveniment de parenting la Constanta (II) | mamicieblog

Leave a Reply

