mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Diversificarea in vacanta

Leave a comment

Oare cum e cu un bebe in vacanta? Ce ii dam sa manance? Multi parinti isi pun aceste intrebari, iar unii evita sa plece in vacanta pentru ca nu isi dau seama cum ar putea rezolva problema. La noi a fost simplu: mi-am luat inima in dinti si am plecat. Si cu T, de cand avea 2-3 luni, si cu M. In vara asta am fost aproape, la vecinii nostri bulgari. Full board, pe malul marii. T, 3 ani jumate, a mancat din mancarea prezentata de restaurant. Inutil sa mai spun ca preferatele lui au fost pastele si cartofii prajiti, alaturi de inghetata. In cea mai mare parte i-am indeplinit dorintele, eram in vacanta…

Cel mic, 8 luni, este la inceput de diversificare. Tot auzind diverse cazuri de imbolnaviri si pentru ca am mers cu masina si am putut lua mai mult bagaj, nu am vrut sa risc nimic. Asa ca am luat aparatul de fiert la abur si maruntit cu noi. Am luat si cateva legume sa fiu sigura ca nu caut disperata prin complex. Frigider aveam in camera, am avut chiar si o mica bucatarie, complet mobilata si destul de dotata, asa ca a fost simplu sa pregatesc manacarea bebelusului.

Am renuntat la ideea de a introduce ceva nou in aceasta perioada, ba, mai mult, l-am facut lacto-vegetarian pentru o saptamana. Am fiert combinatii de cate 3-4 legume, le-am pasat si le-am pus la frigider. Le scoteam la pranz, le incalzeam in bain-marie si i le dadeam. Aerul curat, aerosolii, activitatea de peste zi il ajutau sa infulece mancarea pregatita. La masa il luam cu noi si, cand nu dormea, ii dadeam felii de fructe sa le molfaie. Era foarte fericit!

Dimineata si seara avea fruct (intotdeauna altul) cu diverse seminte (chia, susan, cereale, etc.). Si pentru ca era foamea mare sau pentru ca ii placea iaurtul bulgaresc, seara mai manca cu placere si cateva linguri de iaurt. Sisi la greu si somn.

Asadar, nu e prea greu de mers in vacanta cu bebelusul… Mai greu e cu parintii care vor sa petreaca…

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

