mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Hotel Premier Fort Bulgaria, Sveti Vlas

Leave a comment

Dupa cum spuneam, anul acesta am petrecut concediul la vecinii Bulgari. O saptamana la Hotel Premier Fort, in Sveti Vlas, aproape de Sunny Beach. Full board. Nu ne-a deranjat ca bautura nu era inclusa, oricum era bautura bulgareasca, care, intre noi fie vorba, nu e chiar buna… Aproape de hotel (cam 500 m-1km) era un market destul de bine aprovizionat de unde am cumparat ce ne-a trebuit si nu am avut de acasa.

Resortul are doua piscine pentru adulti maricele, si doua mai mici, pentru copii, curate. La sfarsitul lui august, cand am fost noi, era mai rece afara si, in consecinta, si apa din piscine era mai rece (din cand in cand cei mici mai ieseau la soare sa se incalzeasca). Insa se putea sta, juca si inota, inclusiv copiii. Una dintre piscine avea tobogan cu apa, atat pentru adulti cat si pentru copii, si acesta a fost distractia de vara asta. Faceam ce faceam si tot la tobogan ajungeam…

De cum am intrat în camera am observat cat era de curat. Nu am avut nici o problema sa îl las pe M sa exploreze în voie în tot apartamentul. Zilnic s-a făcut curat, s-au schimbat prosoapele lăsate pe jos, prosoapele noi erau lăsate împachetate frumos, ca lebădă, barca sau alte figurine, spre deliciul copiilor. E drept ca o data au uitat sa ia gunoiul, și în toată săptămâna nu au adus geluri noi de dus, insa pe total, a fost ok.

Meniul era relativ divers, felurile de mâncare erau simple, si acopereau toate categoriile. Zilnic se serveau toate carnurile importante (pui, peste, vita, porc), branzeturi diverse si 2-3 garnituri. Pizza si pastele nu lipseau. Mâncarea e curata, nu deosebit de gustoasa… Clătitele sunt nașpa. Cartofii prăjiți sunt la punga, piureul e din fulgi și ciorbele au o tona de delicat. Desertul e la fel de fiecare data, o foaie de pandișpan cu ceva crema, uneori doar crema sau o budinca tăiată frumos și colorata. Aceleași fructe de fiecare data, pepenele, preferatul meu, se servea uneori la micul dejun.

Mai mult, fiind sfarsit de sezon, personalul e mai puțin și se vede la cat aștepți pentru o comanda și pentru debarasarea meselor, farfuriile și ceștile sunt puse pe masa și mai murdare, nefiind verificate înainte.

Dacă pana acum doar când mergeam la turci aveam senzația tot timpul ca suntem păcăliți, acum a apărut aceeași senzație și la bulgari. Probabil au contribuit la asta taximetristul care ne-a cerut 20 leva pe 2 km, în condițiile în care tariful era 3.5 leva/km, sau parcangiul care ne-a spus ca avem primele 30 de minute gratis și după 10 minute ne-a taxat… oricum ar fi, am plecat cu aceeași  senzație ca am fost păcăliți…

In concluzie, pretul platit pe sejur a fost corect, resortul e curat si destul de prietenos cu copiii, marea e aproape, chiar se vede frumos, mancarea mai lasa de dorit uneori.

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

