mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Despre furia mea si a lui

Leave a comment

Nu sunt părintele perfect și niciodată nu am avut pretenția sa fiu. Dimpotrivă…

uneori chiar mi-am permis sa ma înfurii și sa tip la ai mei (nu ca as fi putut

controla cumva)… Pana am văzut…

Am văzut cum arat atunci când sunt furioasa, cum mi se schimonoseste fața când sunt

nervoasa… și, mai ales, cum sunt imitata de T… in oglinda lui m-am văzut cel mai

bine…

T imita comportamente, iar reacția mea la furie a fost foarte ușor de copiat. Și nu,

nu îmi place ce am văzut… asa ca ușor, ușor am încercat sa schimb acest

comportament.

Și am reușit… cel puțin parțial… adică nu ma mai manifest atât de agresiv, uneori

aruncam cu lucruri… acum imi iau tonul de om furios și ii dau drumul. Trebuie sa

eliberez și eu cumva furia, asa am reușit sa o fac pana acum.

Lucrurile s-au schimbat și cu T. Nu mai arunca nici el cu lucruri, e mai ușor de

vorbit cu el când e furios. Așadar, schimbarea chiar începe cu fiecare dintre noi.

 

Voi cum va înfuriati?

 

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

