mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Placinta cu ricotta

Leave a comment

Am gasit in comert foi de placinta turcesti si mi s-au parut… diferite. Asa ca le-am incercat. Intr-o prima faza am facut placinta cu mere, pe varianta clasica. Si am fost dezamagita, foile s-au uscat, si parca nici placinta nu era asa buna… Apoi, am incercat un fel de placinta cu ce aveam prin frigider.

Am folosit:

1 pachet de foi de placinta turcesti, refrigerate, in forma de triunghi

2 oua pentru umplutura, 1 ou pentru a unge placinta

Aproximativ 250-300 ml de smantana dulce pentru frisca

1 ricotta

Zahar vanilat/vanilie

2 linguri de zahar brun din trestie

Am batut cele 2 oua, le-am amestecat cu vanilia si cu zaharul, am adaugat ricotta si aproximativ 150 ml de smantana pentru frisca. A iesit o compozitie foarte moale, apoasa pe care am intins-o pe cate un triunghi, incepand de la baza (puneam 2-3 linguri de umplutura pe triunghi si il uniformizam). Am rulat triunghiul de la baza catre varf, indoind marginile, astfel incat sa nu iasa compozitia. Le-am asezat frumos in tava, pe hartie de copt. Am batut oul ramas si l-am amestecat cu restul de smantana. Am intins uniform peste placinta. Am bagat la cuptor la 200 de grade pentru 30-40 de minute. Au iesit fantastice!

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

