mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Locuri de joaca si petreceri pentru copii (II)

1 Comment

Continui descrierea locurilor de joaca din Constanta vizitate de mine cu Lumea copiilor si Kids Play Station. Am scris despre WonderLand si Bubbles aici.

La locul de joaca Lumea copiilor am facut ziua lui T anul trecut. Si a fost chiar bine. Pe atunci aveau locul aproape de mare si acesta a fost un motiv pentru care l-am ales. Acum s-au mutat in zona Miga, la etajul 3 al unei cladiri. Am fost si in acest spatiu la ziua unui copil. Au aceleasi jucarii, amenajate frumos. E curat si au spatii si jucarii pentru toate varstele. Nici cei mici, mici, sub un an, nu se pot plictisi acolo. Au terasa. Au pachete incepand cu 40 lei/copil si pana la 85 lei/copil. Pachetul minim contine inchirierea spatiului de joaca pentru 3 ore, meniu cu pizza si suc/apa plata pentru copii, invitatii, aparat cu bule de sapun pentru momentul tortului. Pentru a avea exclusivitate in spatiul de joaca cer un minim de 10 copii. Meniul pentru adulti se comanda tot de la ei (colaboreaza cu Pizza Delicious), la fel si bautura. Se poate aduce tortul. Anul trecut au fost destul de flexibili, am putut aduce decoratiunile mele si candy bar/fruit bar. La pachetul minim se adauga posibilitatea de a alege meniul, bauturi nelimitate pentru copii, 1 cafea pentru fiecare meniu de copil, 1 sampanie, 2 platouri patiserie, 5 ore de intrare libera in locul de joaca pentru sarbatorit, 1 pinata cu dulciuri si 1 animator timp de o ora, si pretul pachetului ajunge astfel la 85 lei/copil.

Mai am in vedere si locul de joaca Kids Play Station din Tomis Plus pentru ca pot colabora cu preferatii mei in domeniul de catering, Enjoy Events and Catering. Am colaborat cu ei la diverse evenimente si am fost multumita de fiecare data, mai ales ca au reusit sa imi faca evenimentul unic, diferit, asa cum imi place mie. Pachetul lor de petreceri pleaca de la 25 lei/copil, incluzand inchiriere spatiu de joaca pentru 3 ore, invitatii, covor de baloane si meniu de pizza si suc si poate ajunge pana la 75 lei/copil. Sunt destul de flexibili, drept dovada au un pachet Extra party, de inchiriere a spatiului de joaca cu 300 lei/3 ore, oferind exclusivitate si posibilitatea de a aduce mancare si bauturi alcoolice din afara spatiului de joaca.  Insa eu nu as merge pe aceasta varianta, imi plac ideile lor, mancarea sanatoasa si aratoasa, iar copiii vor fi incantati de foodie bar, candy bar si fruit bar. Stiu sigur, ca am incercat! Spatiul de joaca este micut, daca il compar cu altele, insa are cam tot ce ii trebuie pentru petreceri: zona pentru adulti, zona de luat masa pentru copii, jocuri si jucarii, zona de sarit si consumat energia. Nu are terasa si este situat la etajul 1 al blocului. Este curat, frumos aranjat, insa spatiul mi s-a parut mic pentru energia copiilor ce vin la petrecerea lui T.

In final am ales (la sugestia lui T) locul de joaca Wonderland. Voi reveni cu impresii dupa petrecere.

Voi unde ati mai facut petreceri cu copii?

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

One thought on “Locuri de joaca si petreceri pentru copii (II)

  1. Pingback: Petrecerea noastra la Wonderland – loc de joaca | mamicieblog

Leave a Reply

