mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Joaca de toamna

Leave a comment

A venit toamna si odata cu ea, posibilitatile nelimitate de activitati faine… Pentru ca e mai frig si unii copii (inclusiv al meu) se lasa mai greu scosi din casa, am gasit un motiv fain pentru plimbarile in natura: adunam frunze, castane, ghinde si roscove pentru activitati in casa. A functionat, T a fost incantat sa petreaca ore bune in parc pentru a aduna materialele.

Apoi a intrat cu ele in casa, unde a inceput mizeria. Nu uitati: murdarirea este buna! Ajuta copilul sa invete o multime de lucruri noi si interesante, si pe mami sa stea linistita cateva minute… pana se apuca de facut curat…

Ce am facut noi cu frunzele, castanele, ghindele si roscovele adunate de afara?

toamna

Pai T a avut treaba vreo ora… Am spalat o parte din frunze si le-am uscat frumos si usor cu un prosop, am taiat roscove cu foarfeca si am scos semintele, am numarat ghindele si semintele scoase din roscove, am capsat frunze si am facut un copac, folosind ca trunchi un sul de hartie igienica, am lipit frunze pe diverse suprafete, am incercat sa lipim ghinde (insa am invatat ca greutatea lor prea mare nu le ajuta sa ramana lipite), am cautat si potrivit capacele pentru ghinde, am taiat, am decupat frunze si roscove, am invatat biologie, despre seminte, plante si ciclul lor de viata (un material bun ajutator puteti gasi aici). Intr-un final, T a luat o cutie goala de pantofi, a vrut sa lipeasca niste frunze pe fundul ei, insa lipiciul nu era prea bun asa ca doar le-a asezat frumos, a pus si copacul in cutie, si cutia a devenit pe rand garaj pentru masini si gradinita pentru copii.

Voi ce activitati mai faceti toamna?

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

