mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Suport de poze, GUP A

1 Comment

Au trecut deja 4 ani de cand T a intrat in viata noastra si, ca in fiecare an, a avut o petrecere frumoasa de ziua lui. Pentru ca in ultima perioada este interesat de Octonauts, aceasta a fost tema petrecerii din acest an. Octonautii sunt niste personaje de desene animate (cum altfel!?) care se plimba cu Octopodul, si cu niste submarine, studiaza viata sub-acvatica si ajuta animalele aflate in pericol. E un desen animat inofensiv, din care T a invatat multe lucruri, inclusiv engleza. E drept ca mai intai a avut niste carti, primele cumparate acum 2 ani cand am fost in Dubai, apoi a mai primit cateva (tot de acolo)… si de curand a avut acces si la desene.

Ca de obicei, am ales sa ii fac singura accesoriile pentru petrecere (invitatii, bannere, cadouri pentru invitati etc.). Anul acesta am introdus pe lista de accesorii si un suport, in forma de GUP A, ce poate fi folosit pentru a face poze. Nu am pozat pasii, am fost prea ocupata sa termin intr-un timp cat mai scurt pentru ca M nu avea prea multa rabdare. M-a ajutat si o prietena si astfel am putut termina repede treaba.

dsc_3196

Asadar, pasii urmati de mine au fost: am luat o bucata mare de carton (cam 1,5-2m pe 1 m), am conturat cu un creion forma submarinului, a geamurilor si am taiat. Am conturat apoi elicea si lumina din frunte. Am decupat cu atentie, inclusiv gaurile hublourilor. Am pictat apoi submarinul cu culori pe baza de apa. Am folosit un albastru azur pentru corpul submarinului si albastru inchis pentru detalii (gura, ochi, aripa, inotatoare, jumatate de elice, conturul hublourilor). Si galben (tempera) la ochi si cealalta jumatate de elice. Am lipit apoi lumina din frunte si elicea cu pistolul cu silicon. Pe spatele cartonului, dupa ce am colorat, am lipit trei manere cu care sa fie tinut de catre copii. Iata ce a iesit!

gup-a-back

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

One thought on “Suport de poze, GUP A

  1. Pingback: Petrecerea noastra cu Octonauts (II) | mamicieblog

Leave a Reply

