mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Petrecerea noastra la Wonderland – loc de joaca

2 Comments

Spuneam in articolul acesta ca am ales locul de joaca Wonderland pentru a petrece de ziua lui T. Ne-a placut locul de joaca, fiind mare, spatios, cu jucarii noi, totul foarte curat (era normal, fiind nou). Nu am fost atat de incantati pe cat ne asteptam.

In primul rand, ne asteptam la un soi de exclusivitate. Stiam ca mai e o petrecere jos (a noastra a fost la etaj), ne asteptam sa vina copii de la cealalta petrecere si la jucariile de sus, insa nu ne asteptam sa primeasca si din exterior. Mai ales ca plateam pentru 12 copii, asa cum cereau in pachet. E drept ca nu scrie nicaieri ca ai exclusivitate, ci doar ca pachetul minim e pentru 12 copii. Insa nu m-am simtit bine cand la momentul tortului se ingramadeau si vreo doi copilasi pe langa cei ai nostri. Si nu m-am simtit bine doar din empatie pentru ei, cred ca ar fi dorit si ei putin tort… insa cand a venit tortul taiat, copiii aceia nu mai erau in preajma.

Apoi, intr-un loc de joaca pentru copii ma astept sa ascult muzica pentru copii. Gresit! Ne-a intampinat ”Mama sunt beata” si muzica a fost in acest stil toata petrecerea. Nu avem copii consumatori de astfel de muzica si ne-ar fi placut ceva mai copilaresc…

Am discutat cu ei, cu o zi inainte de eveniment, cand as dori sa fie servita masa, tortul etc. Nu au tinut cont, probabil mancarea pentru copii a venit toata pentru ambele petreceri, asa ca ne-au servit-o cu o ora mai devreme. Copiii, veniti mancati de acasa, nu au mai mancat mare lucru.

Un alt lucru care m-a deranjat a fost ca au sters masa copiilor cu o solutie de curatat destul de mirositoare in timp ce mancarea era pe masa si unii copii stateau inca la masa. Cu un sfert de ora inainte de a se incheia petrecerea se plimba una din doamne cu aspiratorul prin sala (probabil il aducea de jos). M-am simtit putin trimisa la plimbare.

Noi nu prea umblam cu bani cash la noi. Lipsa unui POS pentru plata cu cardul ne-a pus putin in incurcatura. Noroc ca scosesem mai multi bani si nota nu a fost asa mare…

In schimb, copiilor le-a placut locul de joaca. Am avut petrecerea la etaj, unde nu sunt foarte multe jucarii. Chiar si asa, copiii (vreo 15, cu varste intre 10 luni si 10 ani) nu s-au plictisit, nu au simtit nevoia sa coboare sa descopere si jucariile de la parter (erau mai multe decat la etaj), desi le-am spus in nenumarate randuri ca pot cobori. Mi-a placut ca m-au lasat sa imi aduc de acasa bannere si alte decoratii pe care le-au montat asa cum am discutat. Mi-a placut si nota de plata, a fost decenta pentru consumatia facuta de noi.

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

2 thoughts on “Petrecerea noastra la Wonderland – loc de joaca

  1. Multumesc pentru informatii, ma ajuta mult pentru ca vreau sa organizez curand o petrecere si voiam sa vizitez si acest nou loc de joaca!

    Like

Leave a Reply

