mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Play with me sau cum ii invatam engleza pe cei mici

Leave a comment

Am fost saptamana trecuta la un curs Play with me la BBCenter. Cursul e tinut de o mamica tanara si reprezinta un vis de-al ei… in curs de materializare.

Desi am ajuns cu intarziere (GPS-ul m-a dus de 3 ori la o adresa gresita), am fost primiti cu zambetul pe buze. Si a fost mai usor sa trec peste rusinea de a fi intarziat (o sa vorbesc odata si despre mania mea de a nu intarzia). O mica glumita, atmosfera s-a destins, am ocupat un loc in sala, s-a linistit si bebe M la san si am putut participa linistiti la curs.

Nu stiu ce specializare are mamica, insa energia ei si dragostea pentru copilasi au fost suficiente sa ne capteze in povestea animalelor. Da, asta era tema cursului, animalele. Si copiii s-au jucat cu animale de plus, am dansat pe un cantec-joc cu animale, am facut puzzle cu animale iar la final copiii au socializat… printre animalele de plus evident.

play-with-me

Pe mine una m-a convins, asa ca vom merge la Play with me cel putin luna asta. Pe langa faptul ca se vorbeste in engleza (asta fac si eu aproape zilnic cu amandoi), copiii interactioneaza intre ei, dar si cu alti adulti, mediul fiind unul empatic, pasnic, linistit… mai mult, si mamicile au putin timp la dispozitie sa se cunoasca, nu se face nimic pe fuga. Sincer, imediat ce am intrat pe usa m-a prins o stare de relaxare… ca nu imi venea sa mai plec!

Asadar, pentru activitati pe timp de iarna cu bebelusii, recomand Play with me!

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

