mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Petrecerea noastra cu Octonauts (I)

1 Comment

T a implinit 4 ani si, ca in fiecare an, i-am organizat o petrecere. Pentru ca interesul lui pentru lumea salvata de octonauti e in crestere in ultima vreme, aceasta a si fost tema petrecerii: Octonauts. Incepand cu invitatiile si pana la cadou, totul a inclus octonautii. Care au fost ideile mele? Sa le vedem…

  • Invitatiile. Am folosit modelul gasit pe prietenul gugal, l-am curatat putin si am adaugat datele mele. Eu nu m-am complicat cu cine stie ce programe de modificat fotografiile, ci am lucrat in power point. Am downloadat si fontul folosit in scrierile octonautilor, Rosewood Std Fill si l-am folosit cu incredere in toate creatiile mele.

invitatie brut.png

  • Banner La multi ani. Am facut singura, in Power Point, modelul de banner La multi ani si am printat pe carton subtire. Am decupat, am capsat fiecare litera pe un snur si le-am legat in locul de joaca, la vedere. Bineinteles ca am folosit fontul Octonauts.

banner

  • Costumul lui T. Bunica a avut si ea de lucru, a facut costumul lui T. Capitain Barnacles a fost si este favoritul lui, asa ca acesta a fost costumul. S-a dovedit foarte bun si pentru petrecerea de Halloween de la gradinita, mai ales ca nu a vrut sa-l poarte de ziua lui.

costum

  • Masa de intampinare la petrecere – esarfe si caiete cu culori. Copiii au fost intampinati la petrecere in principal de mine, pentru ca nu am reusit sa-l iau pe T de la joaca de fiecare data. La intrare am asezat doua masute, am creat un panou cu logo-ul Octonauts (Explore, Rescue, Protect) si Creature report deopotriva. Langa panou am pus cate un mic cadou pentru fiecare invitat: o esarfa albastra (am imaginat echipa Octonauts si cei ce purtau esarfa faceau parte din echipa), o carte cu activitati si niste creioane colorate. Pentru panou am cautat o bucata mai mare de carton pe care am colorat-o cu acuarele pe baza de apa. Apoi, in Power Point am scris Explore, Rescue, Protect folosind acelasi template ca si la banner. Am decupat si am lipit logo-ul pe carton. Deasupra am pus Creature report, cu poza lui T si cateva date despre el. Esarfele le-am facut triunghiulare (tot mama le-a cusut pe margine). Am cumparat creioane colorate si le-am legat cate 3 pentru fiecare copil. Cartea cu activitati am incropit-o singura intr-un fisier word in care am copiat imagini cu activitati (cu tema Octonauts) gasite pe net. La final am adaugat o diploma si Creature report.

dsc_3373

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

One thought on “Petrecerea noastra cu Octonauts (I)

  1. Pingback: Petrecerea noastra cu Octonauts (II) | mamicieblog

Leave a Reply

