mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

La librarie in Constanta

Leave a comment

Va povesteam aici relatia noastra cu cartile. Adica ne plac cartile, le iubim si, ca atare, le si cumparam. Mie imi place sa rasfoiesc o carte inainte de a o cumpara, sa vad cum ma atrage, sa simt mirosul de hartie, sa vad cum e organizata etc. De aceea cumpar carti in special din librarii. Am incercat sa transmit pasiunea si mai departe. Acum T nu este interesat de a rascoli librariile, insa cu siguranta ii place sa citim. Insa eu insist sa il duc in librarie, din cand in cand si sa il ajut sa isi aleaga carti. Problema e ca sunt din ce in ce mai putine librarii. Si din ce in ce mai neprietenoase cu copiii.

In Constanta am gasit doua librarii in care mergem cu placere de fiecare data. Una in Mall, Carturesti, pe care o vizitam cel mai des. Si a doua e Pravalia cu carti in centrul orasului. Imi plac ambele, sunt bine aprovizionate. Gasesti carti pentru toate gusturile, sunt prietenoase chiar si cu copiii. In Carturesti sunt chiar si fotolii pe care te poti aseza sa rasfoiesti sau chiar sa citesti dintr-o carte. La Pravalia cu carti iti poti cumpara o carte si apoi poti merge in cafeneaua alaturata sa o citesti. E fain conceptul, insa nu stiu cat e de apreciat.

Tot in aceste librarii am vazut si jocuri si jucarii pe care nu le prea gasesti in alte magazine in oras. Doar pe net. Avem nevoie de astfel de locuri in oras. Locuri cu multe carti ce pot fi rasfoite in tihna, apoi cumparate sau imprumutate.

Am auzit vorbe faine si despre sectia de imprumut copii de la biblioteca judeteana. Mi-am propus sa o incerc.

Voi de unde mai cumparati carti pentru copii? Live.

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

