mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Jocuri in calatorii

Leave a comment

Am calatorit foarte mult cu T, inclusiv cu avionul. Tot timpul am avut cateva jocuri si jucarii pregatite, desi nu stiu daca am folosit 20% din ele de-a lungul timpului. T era mult prea fascinat de tot ce se intampla in aeroport si in avion, iar noi ii explicam totul. Astfel calatoriile erau usoare, fara incidente neplacute.

dsc_4056

Urmeaza sa plecam iar intr-o mini-vacanta cu avionul, asa ca am pregatit si acum niste activitati. Pentru amandoi baietii, desi cel mic cred ca va fi fascinat de ce se intampla in jur, asa ca nu va folosi mare lucru. Iata ce contine ”geanta” noastra cu jocuri de vacanta:

  1. Am gasit pe net (search google I spy games) jocuri interesante, I spy. Am scos la imprimanta foaia cu tema ”in aeroport ”si il voi ruga pe T sa bifeze fiecare lucru de pe foaie pe care il gaseste in realitate. Va fi amuzant cu siguranta. In aceeasi idee am gasit jocuri cu Craciunul, sistemul solar, transporturi etc. In unele trebuie sa numere anumite planete sau sa spuna cati brazi se gasesc in desen. Cu siguranta il vor tine ocupat o perioada.
  2. Am pus intr-o mapa o carte cu un subiect fierbinte pentru el (”What is poo?” pe care am primit-o de la Adina), dar si doua carti mai mici din colectia Pixi.
  3. O alta mapa are niste cartoane negre, cu desen pe ele si el trebuie sa coloreze desenul scrijelind partea neagra (scratch games). Am vazut jocurile si prin magazine. Costa sub 10 lei si are 8 cartonase cu desene.
  4. Intr-o mapa am pus jocuri in stil Montessori, cartonase din 3 parti, insa si alte jocuri in genul celor prezentate aici. Stiu ca nu va fi interesat de rechini sau instrumente muzicale in timp ce se plimba cu avionul, insa eu le am la mine.

In plus fata de ceea ce am pregatit deja, vom juca diverse jocuri statice, cum sunt cele de la Gasca Zurli. Sau vom inventa noi, ca ne place. Insa de regula suntem prea ocupati sa prezentam aeroportul, activitatile ce se desfasoara in aeroport, sa privim avioanele si oamenii, ca sa mai avem timp si de facut prostii. De exemplu, vom putea urmari oamenii din aeroport si vom incerca sa aflam daca sunt veseli sau tristi, daca pleaca intr-o vacanta sau cu afaceri etc. Dupa expresia fetei, dupa gesturi, haine si altele. Sau vom cauta sa aflam cate avioane de la aceeasi companie de zbor sunt pe pista.

Voi ce jocuri jucati in deplasare?

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

