mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Rama foto, dar nu chiar…

1 Comment

M-am tot gandit ce chestii dragute as putea face pentru ziua lui M. Implineste un an si nu pot lasa sa treaca ziua lui asa neobservata, chiar daca e mai mic si nu-si va aminti mare lucru… cu siguranta vor ramane pozele… Ah! Da! Pozele… Cum sa le facem mai dragute? Construim o rama pe care fiecare invitat sau familie o poate folosi pentru a imortaliza momentul petrecerii. Asa ca m-am pus pe treaba…

Cum tema petrecerii lui M este animale si meserii, am realizat o rama de facut fotografii cu muuulte animale.

Am gasit (cu greu!) o cutie de carton mare si am decupat un patrat. Apoi am mai decupat un patrat mai mic in interior. A ramas exact rama! Pe care am imbracat-o frumos, cu hartie colorata, cu tehnica servetelului. Adica o hartie foarte subtire, pe care am lipit-o cu aracet combinat cu apa. Bineinteles ca am ales un desen imitatie piele de animal (girafa, in cazul meu).

Tot hartie subtire, cu litere, am folosit pentru a-i scrie numele pe rama. Intamplator am gasit alfabetul cu animale.

dsc_4044

Apoi am cautat pe net imagini cu animale, iarba si palmieri, le-am imprimat pe un carton subtire, le-am decupat si le-am lipit pe marginea ramei. Iata ce a iesit!

dsc_4041

Pozatul nu e punctul meu forte, insa rama a iesit frumos si va fi o placere sa facem poze cu ea la petrecere!

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

One thought on “Rama foto, dar nu chiar…

  1. Pingback: Cum sarbatorim petrecerea de mot? | mamicieblog

Leave a Reply

