mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Cum sarbatorim petrecerea de mot?

Leave a comment

M implineste 1 an (yey!) si va avea o petrecere, la un loc de joaca, asa cum a avut si fratele lui mai mare… Asadar, am urmat pasii necesari pentru organizarea petrecerii. Am rezervat ziua si ora la un loc de joaca (de data asta am ales Lumea copiilor), am ales tema petrecerii, am creat si distribuit invitatiile, am creat cateva elemente de decor. Pentru ca imi place sa fac fiecare zi de nastere speciala si pentru ca lor, copiilor, le place sa vada ca sunt iubiti, intelesi, auziti.

Pentru ca 1 an, mot si alte obiceiuri, tema petrecerii lui M este animale (preferatele lui) si meserii. Asadar, animalele cu meserii ii vor face cu ochiul de pe tortul frumos decorat de Cristina, pentru a-si alege jobul din viitor. Ce am facut?

  • Invitatii. Am gasit niste modele faine de invitatii, pasaport pentru accesul la petrecere. Am cautat un carton maro, pe care l-am taiat in format A5, am printat pe o parte ”Passport” si ”Esit invitat/a”. Apoi, pe foi A5 albe am printat jumatate cu stampile de viza, si jumatate cu invitatia propriu-zisa avand data, locul, ora, confirmarea si am lipit-o in interiorul cartonului. Pe alte foi am printat animale vesele pe care le-am decupat si le-am lipit pe pasaport. Iata ce a iesit!

dsc_3875

  • Decor. Pentru a fi in tema, am gasit niste imagini cu animale vesele, palmieri si iarba pe care le-am imprimat pe un carton alb, subtire, le-am decupat si apoi le-am lipit pe bete de frigarui. Le-am pus in pahare, pe mese, sa le tina de urat celor mici. Si sa le ia acasa, daca vor.

dsc_4047

  • Cadouri/marturii. Cei mici au fost incantati de mastile facute. Am gasit imagini cu animale pe net, le-am decupat, inclusiv ochii, apoi am facut cate o gaura in parti, de care am prins un elastic subtire.

dsc_4066

  • Rama pentru fotografiat. Am povestit deja aici cum am realizat rama pentru fotografiat. Va sta la intrare astfel ca toti cei care vin la petrecere sa faca minim o fotografie cu rama aceasta.
  • Tortul. Asa cum am mai spus, tortul e facut tot de Cristina Palade, inclusiv decoratiunile. Tortul a fost folosit si pe post de tava cu instrumente din care copilul trebuie sa isi aleaga meseria. Insa are animale cu meserii, nu instrumente.

dsc_4190

  • Locul de joaca. Dupa cum am mai spus, petrecerea a avut loc la Lumea copiilor. Chiar daca e la etaj, e un loc de joaca curat, personalul e dragut si atent, nu mi-a raspuns niciodata cu ”suntem ocupati, nu pot sa le fac pe toate”. Sunt destul de permisivi (in limita bunului simt, desigur) si corecti. Imi place ca au un spatiu separat pentru pregatirea farfuriilor si taierea torului. Ca au muzica pentru copii. Si mi-a placut si firma de catering cu care colaboreaza, desi, din punctul meu de vedere, sunt prea multe prajeli si preparate pe platou. Imi dau seama ca asta se cumpara, asa ca ma adaptez.

Iata cum am petrecut noi frumos 1 an de mamicie la dublu, copiii au fost incantati de jucarii si libertatea oferita in acel spatiu, iar noi, adultii, am reusit sa mai socializam putin.

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

