mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Copiii si pipicacasiwc-ul

Leave a comment

Nu stiu de la ce varsta incep copiii sa fie fascinati de caca si pipi, insa al meu a inceput destul de devreme, inca de cand am introdus olita/wc-ul si a renuntat la pampers. In ultima vreme rade de se prapadeste cand aude cuvintele de la toaleta, asadar trebuia sa fac ceva in privinta asta.

A auzit cu ceva timp in urma cuvantul ”cacat” si ne-a intrebat ce inseamna. I-am explicat si a fost atat de incantat incat vreo cateva zile/saptamani nu ne-a mai anuntat ca merge la toaleta sa faca caca ci ”merg sa fac un cacat”.

Cand am vazut la Usborne cartea ”What is poo?” am stiut ca trebuie sa i-o iau. Cred ca va fi extrem de incantat, cartea fiind destul de explicita.

dsc_4058

Cartea este cartonata, are multe clapete si prezinta adevarul gol-golut. Incepe ca o ghicitoare…

 

dsc_4059

Apoi raspunde la cateva intrebari pe care orice copil si le-ar pune:

dsc_4060

Ce se intampla apoi cu el?

dsc_4061

Copilul invata astfel ca resturile acestea nu dispar. Mai mult, este invatat sa stranga dupa cainele sau, nu sa lase resturile la vedere, cum se practica in cartierul nostru.

Si tot in carte ni se explica la ce foloseste caca? Adica, il putem arunca, insa nu e mai bine sa il folosim cumva?

dsc_4062

Cartea se termina cu un joc in care cititorul trebuie sa descopere cui apartine fiecare ”poo”.

dsc_4063

Cei mai multi copii au o perioada in care interesul pentru caca si pipi este maxim. Nici ca se putea sa gasesc o carte mai faina pentru a explica pe intelesul lui T ce se intampla cu resturile alimentare.

O recomand! Nu exista o cale mai usoara de a explica celor mici aceste curiozitati. Sa mai spun ca de cand i-am dat-o T o studiaza zilnic, cu multa atentie? Si ca ne pune sa i-o citim de fiecare data cand il intrebam ce carte vrea sa asculte? Stie mare parte din ea pe derost..

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

