mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Un an nou… mai multe de facut!

Leave a comment

A mai trecut un an… E vremea bilantului de sfarsit de an, ca-n contabilitate… Pentru noi a fost un an frumos, desi presarat pe alocuri cu neputinta… A fost primul an de mamicie de 2 nazdravani si chiar daca inceputul mi s-a parut dificil, acum nu ma mai satur de ei… Mai ales ca acum le pot face fata!

Ce imi doresc de la noul an? Nu foarte multe si sunt convinsa ca voi reusi sa fac ce mi-am propus.

Vreau sa calatoresc mai mult, sa reluam seria excursiilor de week-end, sa vedem locuri noi si frumoase. Vreau sa tip mai putin la cei dragi mie (deja am inceput, deci sunt pe drumul cel bun!). Vreau timp de calitate cu nazdravanii mei, pe care il voi valorifica la maxim…

Vreau sa ma inconjor de mai multi oameni buni, calzi, primitori, cu zambetul pe buze, carora nu le e frica sa se simta bine… si la fel vreau sa fiu si eu… Vreau sa tin la distanta oamenii care sunt tristi tot timpul, care nu reusesc sa isi gaseasca calea… doar pentru ca nu vreau sa fiu cumva influentata de neputinta lor…

Imi doresc enorm sa reusesc cumva sa schimb mentalitatea invechita din sistemul nostru de invatamant, sa fac cumva sa se vada ca se poate educa altfel, cu daruire, iubire si respect pentru cei mici (sau mari, de ce nu?)… Cred ca asta e cea mai mare dorinta a mea din ultima vreme… a fost si motivul pentru care am inceput acest blog… Vreau o scoala curata, un sistem de educatie coerent, cadre didactice empatice, asa cum am invatat eu la scoala ca trebuie sa fie, materie frumoasa predata prin experimente si cu zambetul pe buze… Vreau ca ai mei copii, si nu numai, sa mearga cu drag la scoala, in fiecare zi si sa fie entuziasmati de ceea ce invata…

Cam asta e lista mea de rezolutii pe anul ce vine. Acum merg sa ma bucur de venirea acestui an si de prezenta celor dragi in viata mea! Ceea ce va urez si voua!

Voi ce va doriti de la anul ce vine?

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

