mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Gogosele cu branza, facute la cuptor

Leave a comment

Am gasit pe net o reteta tare faina pentru gustarea copiilor. Asa ca, la primul moment liber, am incercat-o. mi-a placut ce a iesit, copiii au mancat cu pofta, asa ca o impart cu voi. E vorba de niste gogosele facute la cuptor, pline cu branza delicioasa.

dsc_5046400

Avem nevoie de:

O cana de apa (cam 200 ml)

70 g unt

O cana de faina (120 g)

3 oua

150 g Emmentaler ras

Ou batut

Cum se face?

Apa se pune pe foc impreuna cu 70 g de unt si se asteapta sa se topeasca untul. Se adauga un praf de sare. Dupa ce s-a topit untul se adauga faina si se amesteca bine. Se ia de pe foc si se incorporeaza 3 oua, unul cate unul. Se adauga 150 g de Emmentaler ras.

Se pun gogosele mici cu lingura sau cu posul pe hartia de copt din tava. Se ung cu ou batut. Se baga la cuptor, 25 de minute la 180 grade.

dsc_5045401

Pofta buna!

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

