mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Ce facem in week-end? In Bucuresti…

Leave a comment

E iarna, e frig si timpul de stat afara e limitat… Asadar, ramane intrebarea: ce facem in week-end cu copiii? Noi am ales sa mergem in Bucuresti week-end-ul trecut, la Oraselul cunoasterii.

Am mai fost acolo si anul trecut, stiam ce ne asteapta. Eram curiosi daca va avea acelasi farmec pentru copii. Si nu am fost deloc surprinsi de faptul ca cei mici s-au simtit din nou foarte bine, s-au jucat cateva ore fara sa se plictiseasca… dimpotriva, ar mai fi vrut sa stea daca foamea le-ar fi dat pace…

Oraselul cunoasterii e un concept relativ nou in Romania, un centru al stiintei si al experimentelor, potrivit deopotriva si celor mici, insa si celor mari. M, care are 1 an, nu s-a plictisit cele 3-4 ore petrecute in Orasel. Si nici nu a vrut sa doarma. Am `facut` impreuna puzzle, am verificat luminile, am privit bazinul de joaca cu apa, am cantat la harpa si pian si am masurat viteza cu care poate merge… A fost prezent in fiecare incapere si a participat cum a putut el mai bine la activitatile incepute de T si prietena lui.

T a incercat aproape toate experimentele din Orasel. Bineinteles ca locul favorit a fost laboratorul acvatic si locul de facut valuri. Nu reuseam sa il atrag spre alte activitati… Insa a fost incantat si de jocul cu electricitatea, de puzzle si jocul cu aer. Da, cu aer… unde a vazut ce putere poate avea aerul, cum este transmis sunetul si unde a incercat harpa fara corzi. La final nu se putea dezlipi de un joc cu magneti.

Mi se pare o idee minunata de a petrece un week-end mohorat, mai ales ca vizitand Oraselul cunoasterii copilul nici nu-si da seama cat de repede invata concepte fizice. Plus ca poate experimenta, nu doar observa. Noi am avut noroc, sambata dimineata nu era aglomerat, asadar copiii s-au jucat in voie fara sa fie nevoiti sa astepte randul. Si probabil daca era un restaurant in zona, am mai fi stat cateva ore sa experimentam.

Si nu, acesta nu e un post platit… este o recomandare sincera, traita de noi.

Voi unde mai mergeti la joaca?

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

