mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Montessori pentru parinti

Leave a comment

Inca de cand testul de sarcina a aratat cele doua liniute, am inceput sa ma gandesc ce fel de parinte voi fi, cum ii voi putea oferi copilului meu tot ce isi doreste dar nu stie si cum ii voi oferi cea mai buna educatie. Deh! Lucram in invatamant si visam cele mai bune scoli, cei mai buni profesori… apoi mi-am dat seama ca `bun` e un termen relativ, raportat la experienta mea. Adica ce e bun pentru mine nu va fi neaparat bun si pentru copilul meu…

Asadar, am inceput cautarile. Desi la vremea aceea informatia despre sistemele alternative de educatie era destul de putina, am aflat totusi despre educatie fara pedepse si recompense, de attachament parenting, despre Montessori si Step by step si multe altele.

Pentru ca sunt convinsa ca am printre cititori si viitori parinti sau parinti la inceput de drum, interesati de educatia in stil Montessori si pentru ca mi-e drag acest tip de educatie, chiar daca nu il aplic `ca la carte`, va invit sa aflati mai multe de la Clubul Montessori Start pentru Viata. Clubul aduce si in Constanta o serie de evenimente specifice, de informare a parintilor cu privire la principiile Montessori.

Seminariile `Viata in stil Montessori` au teme diferite. Cel de pe 16 martie este despre `secretul copilariei`. Nu cred ca trebuie sa gandesti Montessori pentru a aplica principiile care se potrivesc in viata ta si a copilului. Insa pentru a face asta e musai sa cunoastem principiile de la baza educatiei montessoriene.

Tot pentru a veni in sprijinul parintilor dedicati educatiei fara pedespe si recompense, mai exact a acelor parinti indragostiti si de `handmade`, cei de la Clubul Montessori aduc workshopuri de creare a unor materiale Montessori pentru copiii lor. Atelierele incep pe 16 februarie si debuteaza cu crearea unui carusel octaedre si a unui carusel Gobbi.

Asadar, daca vreti sa va informati cu privire la educatia Montessori, sa aflati daca vi se potriveste, sau daca doriti sa creati `jucarii` potrivite copilului vostru, va invit sa descoperiti atelierele si seminariile Montessori pe care cei de la Club Montessori Start pentru Viata le-au pregatit. Puteti urmari si pagina lor de facebook pentru a fi la curent cu activitatea lor.

Mie imi place ce vor fetele de la acest club sa faca in Constanta. Si copiilor mei pare sa le placa… asa ca va voi mai povesti cu siguranta despre ei.

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

