mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Martisor… martiflor!

Leave a comment

Anul acesta, pentru ca T este mare si ii place sa creeze, am ales sa facem impreuna martisoarele. Si am decis sa punem in practica o idee mai veche a mea… Nu e originala, doar ca am vazut ceva similar la o librarie, anul trecut, si am gasit si ceva idei despre cum am putea realiza acest lucru pe niste site-uri straine. Asa ca am strans materialele si ne-am pus pe treaba!

Am realizat un martiflor, adica un martisor plantabil din hartie reciclata. Sper din tot sufletul ca semintele puse de noi in martisor sa aiba suflet si sa creasca…

Am folosit:

  • Hartie de imprimanta sifonata, colorata si orice fel de hartie (subtire, nu carton) ce ne-a picat la indemana. Pentru doua coli de hartie reciclata am avut nevoie de 6-10 coli de hartie.
  • Apa
  • Blender
  • Colorant alimentar
  • Seminte de flori
  • Hartie cerata
  • Forme si unelte pentru decupat
  • Pistol de lipit
  • Capsator
  • Mini-felicitari (eu le-am facut in power-point si le-am scos la imprimanta de acasa)
  • Ata de martisor
  • Pungi mici.

Cum am procedat?

Am rupt hartia in bucatele cat mai mici si am turnat apa peste ea. Am lasat o jumatate de ora sa se umezeasca bine, dupa care am blenduit.

Am impartit pasta obtinuta in doua parti egale si am adaugat cate o culoare in fiecare. T a ales rosu si albastru, asa ca i-am respectat dorinta. am pus si semintele de flori, cate 2 pachete in fiecare culoare.

Am intins pasta colorata pe hartie de copt. Am presat cu facaletul astfel incat sa obtin o foaie cat mai subtire si uniforma.

dsc_5294

Am lasat la uscat, langa calorifer, aproximativ o zi.

Apoi am desenat diverse forme, pe care am incercat sa le decupez cu foarfeca. Insa nu mi-a iesit. Asa ca am umezit iar hartia si am pus-o in forme mici, fie din tabla (forme pentru prajituri), fie din silicon (forme pentru bomboane de ciocolata).

Le-am lasat sa se usuce, le-am scos din forme cu atentie. Le-am atasat un snur de martisor si le-am lipit pe etichetele create de mine in power point.

Asa ca in acest an, T isi va surprinde prietenii, bunicile si educatoarele cu martisoare realizate de el si  mami… Si e tare mandru de asta!

 

 

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

