mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

O saptamana plina, terminata cu impacare…

Leave a comment

Saptamana trecuta a fost una foarte incarcata pentru T. Si pentru noi toti… Tati a avut ambitia sa consume toate sedintele din abonamentul lui T la inot, inainte ca acestea sa expire, asa ca au fost de trei ori la piscina saptamana asta. Dupa gradi, la fiecare doua zile, T si tati mergeau la piscina si ajungeau destul de tarziu acasa. Uneori T era atat de obosit ca ajungea adormit sau fara chef de joaca. Asa ca eu nu prea am avut cand sa ma conectez cu el… Mai incercam ceva dimineata, insa nu imi reusea. Asa ca imediat cum a inceput week-end-ul au venit si lacrimile din orice. L-am lasat dimineata sa planga, sa se descarce… l-am tinut in brate, l-am mangaiat, l-am pupat, i-am spus cat de mult il iubesc… l-am asteptat sa termine, sa se linisteasca. Dupa cateva minute bune s-a potolit, si am plecat intr-o mica excursie.

Dupa-amiaza, cand ne-am intors, era la fel de incarcat de emotii. Nimic nu-i convenea, se lua de M din orice, il certa chiar si cand era evident ca M nu ii facuse nimic… Orice ii spuneam, nu era ok si dadea sa planga… se pare ca nu fusese suficient plansul de dimineata.

Asa ca am inceput un joc cu o cheie gasita de el. O faceam sa dispara si o cautam… ba la el in san, ba in sosete, ba in pantaloni… nici nu ma apropiam de el, ca si incepea sa rada in hohote… apoi faceam cheia sa apara ca prin minune undeva in preajma lui si ma prefaceam suparata ca el ascunde cheia si nu vrea sa ne jucam impreuna cu ea… Si tot asa, mai bine de jumatate de ora. Dupa care a simtit nevoia sa imi dovedeasca cat e el de puternic. Sarea pe mine si eu cadeam pe podea si ma vaitam. El statea deasupra mea si nu ma lasa sa ma ridic iar eu nu aveam putere sa il dau jos de pe mine… si uite asa, intr-un frumos joc de putere am mai stat cateva minute bune…

Apoi, cum nu era de ajuns, am inceput sa ne batem… el venea pe mine, eu il dam la o parte, incerca sa ma rapuna doar cat sa il arunc de pe mine in pat… nu stiu de ce iubeste sa il arunc in pat. Nu cu putere, bineinteles… am grija sa nu il doara nimic in acest joc. La final a simtit nevoia sa il aduca si pe tati in jocul nostru, asa ca ne-am mai batut putin si cu el…

Si uite-asa, dupa vreo doua ore de joaca si harjoneala, T a reusit sa se linisteasca si sa adoarma linistit. La fel si ta-su.

 

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

