mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Evenimente pentru parinti si copii in Constanta

Leave a comment

A trecut ceva vreme de cand nu am mai scris despre evenimentele dedicate celor mici si mari din oras. Am urmarit pagina celor de la BBCenter si a Clubului Montessori Start pentru viata, care anunta la fiecare inceput de luna evenimentele din perioada urmatoare, chiar mi-am propus sa ajung la unele dintre ele. Spre rusinea mea, nu am reusit pana acum. Ai mei copii au o perioada in care ma vor doar pentru ei, iar eu am incercat sa fiu cat mai disponibila pentru ei, in activitatile propuse de ei.

Asa ca vi le spun voua, poate aveti nevoie, sau doar vreti sa va relaxati si sa cunoasteti acesti oameni minunati.

Luni, pe 13 martie, de la ora 17.30 puteti proba sisteme de purtare, puteti afla lucruri utile pentru purtarea sanatoasa a copiior si intalni alti parinti cu aceleasi idei despre purtarea copiilor, la un Atelier introductiv de purtare a bebelusilor.

Marti, 14 martie, au loc doua intalniri, una pe tema rolului de parinte in primul an de viata, de la ora 10.00 si a doua pe tema emotiilor din sarcina, o invitatie la autocunoastere, extrem de benefica viitoarelor mamici. Tot pe 14 martie, de la 10.30, are loc un seminar cu tema Viata in stil Montessori, la Club Montessori Start pentru Viata.

Pe 15 martie are loc un grup de suport pentru mame in care se va dezbate subiectul nasterii. Sunt convinsa ca vom afla ca nu modul in care nastem ne defineste ca mame, ci interactiunea cu copilul pe tot parcursul sarcinii si dupa ce se naste. Precum si asteptarile pe care le avem de la noi insine. Mamicile sunt invitate si cu cei mici, intalnirea avand loc la un loc de joaca.

Sambata, 18 martie, se va vorbi despre incidentele ce pot aparea la nou nascut si sugar, precum si cum pot fi ele intampinate.

Pe 21 martie are loc o pregatire emotionala pentru cezariana. Mi-am amintit cat de mult mi-as fi dorit eu o astfel de intalnire dupa ce am nascut a doua oara. Pentru ca a fost o nastere prin cezariana pe care nu am anticipat-o si pentru care am fost total nepregatita.

Pe 24 martie se va viziona un film, Babies, si se va discuta pe marginea lui. Cred ca vom afla lucruri faine despre cum se cresc copiii in diverse culturi ale lumii.

Pe 25 martie, dr. Oana Barbu va veni cu un curs de diversificare.

Iar pe 29 martie bunicii sunt invitati la o dezbatere pe tema tehnicilor noi de crestere si educare a copiilor. Un curs care mi se pare extrem de util pentru bunicii care tot spun `asa ati crescut si voi si uite ce bine sunteti!`. Vrem sa le aratam ca se poate si mai bine, asa ca trebuie sa ne documentam, nu?

In aceeasi zi, curiosii pot vedea `pe viu` cum functioneaza Club Montessori Start pentru Viata. Acesta isi deschide portile incepand cu ora 16.00 pentru a arata parintilor si copiilor curiosi cum invata un copil sa se descurce singur de la cele mai mici varste.

Pe 30 martie va avea loc un seminar cu o tema tare interesanta pentru mine, la care tin neaparat sa ajung: Redescopera femeia din tine!. Este o invitatie care ma intriga, si sper sa ma redescopar.

Dupa Paste, pe 20 aprilie, este programat un curs de prim ajutor pentru parinti.

Siiiii… in iunie, pe 10, vine Otilia sa ne vorbeasca despre limite! Abia astept!

Pentru detalii privind aceste evenimente puteti accesa pagina de facebook sau site-ul BBCenter si pagina Clubului Montessori.

La ce evenimente ne intalnim?

 

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

