mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Iubesc scoala!

1 Comment

Ma tot gandesc la un proiect, la o modalitate de a scoate in evidenta acei profesori, invatatori, educatori sau persoane care au legatura cu educatia copiilor nostri. Imi place sa cred ca exista si in scolile si gradinitele din Constanta, la stat sau la privat, cadre didactice dedicate unei educatii `altfel`, care empatizeaza cu elevul, care asculta parerile si emotiile copilului, care se foloseste de metode si materiale moderne pentru procesul de invatare, care intelege rostul temelor si jocului in viata copilului, care e diferit…

Stiu ca exista astfel de oameni angajati in gradinitele si scolile din oras si mi-ar placea sa le aflu povestile. Mi-ar placea sa stiu ca educatia nu se rezuma la numarul de concursuri la care participa un elev, la numarul de fise lucrate si la orele pierdute zilnic de copii pentru a-si face temele. Mi-ar placea sa stiu ca exista cadre didactice care le insufla celor mici pasiunea pentru citit, pentru arte, le arata ca matematica e usoara si frumoasa, ii accepta asa cum sunt ei, copiii, cu tot cu copilaria lor.

Mi-ar placea sa aflu despre astfel de oameni, sa povestim de ce sunt ei speciali, sa ii ajutam sa devina vedete, sa le recunoastem munca si talentul. Ma gandesc ca facand acesti oameni populari, ii vom ajuta sa priveasca cu incredere la viitorul lor in scoli si ne vom ajuta si pe noi, parintii, sa speram ca se poate mai bine si mai frumos pentru copiii nostri.

Asadar, va invit sa povestiti despre oamenii buni, sufletisti, talentati, inclinati spre binele copiilor nostri, pe care i-ati intalnit in scolile si gradinitele din Constanta. Imi puteti scrie pe mamicieblog@yahoo.com sau comentariu la aceasta postare, iar eu voi prelua povestile si le voi pune pe blog. Ce spuneti? Facem o `carte` cu povesti frumoase? Iubesc scoala!

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

One thought on “Iubesc scoala!

  1. Pingback: Iubesc scoala! | mamicieblog

Leave a Reply

