mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Parenting si antiparenting…

Leave a comment

Mi-am amintit, datorita unei postari pe un grup, de grupul de Antiparenting si experienta mea (foarte scurta) in acest grup.

Initial, mi-a sarit in ochi, bineinteles ca pe Facebook, denumirea grupului: Antiparenting. Am zis ca e interesant, un grup impotriva ideei de parenting. Ma gandeam, in prostia mea, ca niste oameni draguti, care s-au saturat de blogurile si trainerii de parenting, au creat un astfel de grup in care isi promoveaza ideile proprii, bazate pe respect si intelegere pentru copii. Pentru ca imi vine greu sa cred ca in zilele noastre mai  sunt parinti care vor sa isi bata copiii, sa ii trateze agresiv… Stiu ca exista acesti parinti, insa ma gandeam eu ca ei inca nu au descoperit metodele prin care sa renunte la agresivitate, nicidecum nu m-am gandit ca vor sa isi agreseze copiii.

Se pare ca m-am inselat. Exista parinti care, desi stiu ca sunt cai prin care sa educe pozitiv copiii, ei aleg sa ii bata. Mai mult, grupul acesta este creat si administrat de un om al bisericii, adica exact un om care ar trebui sa protejeze copiii de agresiune. Si care nu are copii…

Am rezistat pe acest grup mai putin de o zi, timp in care am citit doar cateva postari. Si imi venea sa plang. Pentru ca nu pot concepe cum poti merge la Biserica sa te inchini unui Dumnezeu iubitor si bland, si totodata sa agresezi copiii (fie doar cu o palma, fie verbal). Nu sunt practicanta de religie. Nu am nimic cu cei care practica o forma sau alta de religie. Ma gandesc ca e bine. Si cred ca Dumnezeu, indiferent de forma sa (Allah, Buda etc.) ne iubeste pe fiecare in parte, mai ales pe copii. Si daca Dumnezeu ne iubeste, si daca religia promoveaza pacea intre oameni, iubirea fata de semenii tai, cum Doamna iarta-ma, sa inciti la violenta asupra copiilor, tu slujitor al Domnului?

Subiectul este atat de sensibil pentru mine ca nici macar nu reusesc sa imi gasesc cuvintele potrivite pentru a exprima ceea ce simt. In orice caz, grupul cred ca si-a atins tinta… a adunat destui oameni care acum au gasit scuza perfecta sa isi mai verse nervii pe copii, fara a fi priviti altfel, fara a simti vreo urma de regret, ca doar asa a zis `parintele`. Care parinte, intre timp, si-a facut publicitate si bani pe spatele/fundul unor copii nevinovati… Pacat!

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

