mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Contraste in purtarea bebelusului

Leave a comment

Azi ma miscam cu ceva treaba prin oras.

In prima parte a diminetii M (1 an jumate aproape) dormea, asa ca il purtam de zor in SSC. Il mai mangaiam, il mai pupam… Intru intr-un magazin sa iau ceva de mancare. O vanzatoare tanara, draguta, zambitoare. Dupa ce ma serveste spune: `Ce fel sta el acolo!` Zambesc. Incurajata, continua: `Eu n-as putea sa stau asa!`. Ma gandesc, cu rautate recunosc, `cine te-ar tine!`. Raspund zambind: `Cum asa? Lipit de mama ta? In siguranta? Simtind bataile inimii? Simtind iubirea mamei tale? E cel mai bun loc din lume pentru el!`. A ramas putin cu gura cascata… Am iesit nerabdatoare din magazin.

Mai tarziu am luat niste fructe din piata si pentru a nu alerga cu pungile in mana dupa M, l-am pus in SSC. Ne jucam frumos, iniminimainimo. El incerca sa ma imite, radeam amandoi. Mai ales cand ii iesea… Ne opreste un batran (peste 70 de ani dupa statura, fata si port), zambind. Imi  spune zambind: `Nu va suparati pe mine, lasati-ma sa va dau un sfat!`. Ascult. Si el continua: `Sa fiti intotdeauna prietena copilului acesta, sa radeti, sa va jucati cu el asa, ca acum. Sa ii spuneti povesti… si el va veni la dumneavoastra. Ca stie ca este iubit.`M-a emotionat, recunosc. I-am promis ca asa voi face.

De ce va povestesc? Pentru ca intalnesc des aceste `personaje` pe strada, fiecare cu filozofia lui de viata, fiecare cu povestile lui. Cand am timp, ma opresc sa ascult ce au de spus. La inceput ma enervam cand nu gandeau ca mine. Acum sunt mai calma. Incerc doar sa scot in evidenta ce cred eu si cam atat…

 

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

