mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Iar despre limite, plans si ras

Leave a comment

Zilele trecute sotul a plecat intr-o scurta delegatie, asadar am  ramas cu picii si  mama. Inca de cand l-a anuntat pe T ca va pleca a inceput marea schimbare. Cand eram  impreuna aproape nu reuseam sa ne intelegem cu el, tot timpul cerea ceea ce stia ca nu are voie (ciocolata inainte de masa sau seara, desene, guma de mestecat, bomboane,  iar desene si tot asa…). Era si usor agresiv, insa se oprea la timp de cele mai multe ori. Inainte de a pleca, tati a avut si o sesiune de lupte cu T si cu M. Insa se pare ca nu  a fost suficient.

In prima zi, cea a plecarii, inca de cand s-a trezit, T a inceput cu dorintele.  Bineinteles ca stiam de ce face asa, asa ca l-am refuzat frumos atunci cand era cazul, amintindu-i regulile. Seara, cand s-a intors de la gradinita a inceput marea dezlantuire.. m-a muscat, m-a batut, m-a adus intr-o stare… sa zicem  neplacuta (imi cam smulgeam parul din cap).  Asa ca, inainte de culcare, cand se vedea ca el are prea multe pe suflet si nu are idee ce sa faca, l-am urmarit in baie si m-am asezat in fata usii. A refuzat orice cooperare. Dimpotriva, a devenit si mai agresiv. L-am oprit, l-am luat in brate si nu i-am mai dat drumul. Imi spunea, plangand, sa ii dau drumul. Insa il  simteam cum isi face culcus la mine imbrate si nu facea nici un efort sa plece din imbratisarea mea. Asa ca l-am tinut acolo si i-am vorbit calm, cat de bland am putut eu in acel moment.

Mi-a spus intr-un final ca ii e dor de tati, ca tati nu se mai intoarce niciodata, ca o sa-si gaseasca alta sotie si nu va mai veni la el. Degeaba incercam eu sa ii explic ca tati e doar la o sedinta, ca indiferent daca tati isi gaseste o alta sotie sau nu, el se va intoarce sa ii vada, ca tati ii iubeste si multe asemenea. Parca nici nu ma auzea. L-am lasat sa se descarce, a plans cateva minute bune. Si apoi am dat-o intr-o joaca.

Isi punea un prosop in cap,  il  imbratisam si strigam `Tatiii! Ai venit!` si cand isi lua prosopul eram dezamagita si chiar ma speriam. Atunci radea cu pofta si tare se bucura de reactia mea. Asa ca am facut jocul asta de cateva ori, pana a fost si el pregatit sa iasa din baie.

A adormit fericit cateva minute mai tarziu.

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

