mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Prin colinele Transilvaniei… pe valea Hartibaciului

Leave a comment

De ziua copilului, anul acesta, ai mei copii au primit cadou o mini-vacanta la Rasnov. Un loc frumos, in care mergem cu placere de fiecare data. Paradoxal, pana acum nu am gasit un loc de cazare care sa ne satisfaca pe deplin, insa asta e o alta poveste.

Pentru ca au fost mai multe zile de vacanta, dupa ce am vazut cetatea si parcul cu dinozauri, dupa ce ne-am plimbat cu liftul si pe jos cat ne-au tinut picioarele, am organizat o mini-excursie pe colinele Transilvaniei. O parte din cele pe care le-am intalnit si in cartea Dincolo de orizont, despre care am povestit aici.

Am plecat din Rasnov catre Fagaras si apoi, mai departe, pana la Sighisoara. Am trecut prin Poiana Marului, o zona foarte frumoasa, cu dealuri, paduri (ce a mai ramas din ele), ape si soare. Am ochit si un posibil viitor loc de cazare in zona, Poaiana Marului Ranch. Nu am intrat, insa din drum arata bine amplasata si faina de petrecut un week-end. Ne-am minunat de unitatea militara de la Cincu, una din cele mai mari din tara. Am vazut tancuri si militari.

A urmat Dealu frumos si centrul tarii. Am mancat chiar la Restaurantul Centrul tarii (Pensiunea Elisabeta), acolo unde, pana acum vreo 2 ani, era considerat centrul Romaniei. Dupa masurari mai precise s-a constatat ca centrul tarii este mai aproape de Fagaras. Recomand restaurantul de la Pensiunea Elisabeta. Mancarea a fost proaspata si buna, copiii au devorat ciorbita, privelistea e minunata si servirea a fost faina. In zona sunt multe atractii turistice si zona este foarte frumoasa. Cel putin vara.

Am trecut apoi prin Agnita, Almos, Saschiz, si am ajuns in Sighisoara. Pe drum am oprit la biserica fortificata din Almos. Insa aproape fiecare sat de pe traseul nostru avea o biserica fortificata ce merita vizitata. Si peisaje de vis.

Cu siguranta merita cel putin o mini-vacanta in zona, cu opriri dese pentru a admira natura si toate tainele locului. Eu una mi-am propus sa ajung si cu alte ocazii in zona si sa explorez mai bine satele sasesti, valea Hartibaciului si Colinele Transilvaniei.

Voi ce locuri frumoase, naturale, ati mai gasit la noi in tara?

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

