mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Vine vara! Hai la terasa!

2 Comments

A venit vara si, odata cu ea, s-au inmultit iesirile la terasa, statul prelungit afara si intalnirile cu prietenii. Am iesit si noi sa luam pulsul teraselor din Mamaia si nu numai, asa ca m-am gandit sa fac si un articol pe tema asta.

Pentru ca plimbam cu noi, aproape de fiecare data, si doi copii, cautam sa ne asezam la terase cu un loc de joaca pentru cei mici. Astfel, avem asigurate cateva minute in care putem conversa cu adultii, ca intre adulti. Chiar daca din cand in cand ne mai ridicam sa alinam o cazatura, sa cautam un fugar sau sa ascultam o poveste.

Pana acum am gasit cateva terase la care ne vom intoarce cu drag. Serviciile au fost ok, mancarea (acolo unde am consumat) a fost gustoasa si nu am avut motive sa ne intrebam daca e proaspata sau nu si cei mici s-au simtit bine. Azi va povestesc despre Goa Beach, Bicaz Pirates Resort si restaurantul marinei de la Limanu.

La Goa Beach am ajuns de cateva ori cu cateva prietene si copiii nostri cei mici (intre 1 an jumate si 2 ani). Noi am stat relaxate pe terasa sau la plaja, cei mici fiind ocupati la locul de joaca sau in nisip, pe malul marii. Am fost tratate frumos, cafeaua este ok-ish, limonada este si ea buna, nu am consumat mancare, deci nu stiu daca e buna sau nu. Ne-a placut locul de joaca de langa terasa care i-a tinut ocupati 2 ore pe copii, fara a ne solicita pe noi, mamicile, foarte mult.

la Bicaz Pirate`s Resort am ajuns din intamplare, la o sueta cu prietenii. Langa terasa este un loc de joaca in forma de corabie unde T a alergat vreo 2 ore fara sa dea semne de oboseala. Am si mancat si am fost multumiti de alegere, de calitatea mancarii si de servire. Din pacate, desi e asezata langa plaja, nu aveam vedere la mare, in fata terasei fiind o cladire mica (probabil beach barul lor). M a dormit tot timpul, asa ca nu a fost nevoie sa stau cu el la locul de joaca (ar fi trebuit supravegheat, locul fiind destinat copiilor mai mari). Mi-a placut tare mult si receptia hotelului, creata in forma unei corabii de pirati, podeaua ma ducea cu gandul la apa. In receptie era si un papagal tare simpatic si vorbaret. Si era foarte curat.

Intr-o zi de week-end pentru care nu aveam cine stie ce planuri, ne-am gandit sa vizitam Marina din Limanu. Acolo am gasit si un restaurant, cu terasa, unde am luat pranzul. Nu am vazut vreun loc de joaca, insa baietii au fost incantati sa priveasca ambarcatiunile cat au asteptat mancarea, sa culeaga melci si sa alerge. Personalul restaurantului a fost amabil si nu parea deranjat in vreun fel de energia celor mici. Dimpotriva, se mai juca cu ei in pauze. Am mancat peste bun si proaspat si inghetata.

Vara e abia la inceput, asadar, pe masura ce voi mai gasi terase in care sa ne simtim bine alaturi de copii, va voi povesti aici despre ele.

Voi ce recomandari mai aveti?

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

2 thoughts on “Vine vara! Hai la terasa!

  1. Imi poti spune te rog, daca stii care sunt tarifele la plaja la Goa? Cat e sezlongul? La locurile de joaca se plateste? Consumatia la plaja este obligatorie? Multumesc.

    Like

    • Bună! Noi am fost la început de sezon, când preturile sunt mai mici, de regula. Locul de joaca era gratuit. Nu știu dacă pun condiție de consumație, noi am luat o cafea și apa și ce a mai avut fiecare nevoie.

      Like

Leave a Reply

