mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Tabara de familie, sau cum sa te relaxezi cu copiii

Leave a comment

Abia am revenit din tabara de familie `Impreuna in Bucovina` in care am fost, si sunt nerabdatoare sa va povestesc ce bine ne-am simtit. Am plecat de acasa cu gandul ca ne vom relaxa, ca vom uita de tablete, telefoane si alte gageturi (in special copiii), ca vom face lucruri noi si ca vom petrece mult timp impreuna. Si exact asta s-a intamplat!

Am fost primiti de gazde cu zambetul pe buze si acest zambet a stat acolo pana la sfarsit. In afara de noi, participantii, care dupa o saptamana de activitati, vizite, mancare, ne resimteam, organizatorii pareau abia incalziti… Ce-i drept,  mai primeau cateva serii dupa noi, asa ca aveau nevoie de energie.

Ce am facut in tabara? Am modelat lut, am pictat pe sticla, am facut masti, am gatit, am construit o casuta de turta dulce. Impreuna cu cei mici, sau separat. Cei mici au fost in permanenta antrenati in jocuri, la miscare, la ateliere concepute special pentru ei.

Apoi,  dupa masa de pranz, aveam alt tip de activitati: am fost in Aventura Park, la piscina, ne-am plimbat cu caruta pana la stana, am gatit cina impreuna cu bucatarul sef, am dormit la cort si am facut foc de tabara.

Inutil sa mentionez ca multe dintre aceste activitati erau noi pentru T, sau le uitase de cand nu a mai facut si ca s-a bucurat de fiecare activitate cu tot corpul lui. La final a fost imposibil sa-mi spuna ce i-a placut cel mai mult in tabara.

In fiecare seara, copii si parinti deopotriva erau invitati la un spectacol de teatru `altfel`. Spectacolul era destinat copiilor, insa Nicoleta si Iulia au implicat subtil si parintii, facand totul mai distractiv si mai antrenant. Dupa spectacol, cei mici erau invitati sa se joace cu recuzita si sa mestereasca ceva.

Tot timpul taberei Dana era disponibila si dispusa sa stea cu copiii, cat timp parintii se relaxau. I-a antrenat cu succes pe cei mici in diverse activitati si nu i-a lasat sa se plictiseasca. Noi nu am apucat sa apelam la serviciile ei, din pacate, ca ne-am cam intins la plimbare. Insa o recomand cu mare drag.

Si pentru ca mai am multe de spus, o sa revin cu siguranta asupra subiectului in zilele urmatoare.

apus

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

