mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Dupa vacanta…

Leave a comment

Povesteam zilele trecute ca am  fost in vacanta impreuna cu cei mici. Am avut ocazia sa ne conectam mai mult cu ei, sa facem muuulte lucruri impreuna, sa ne giugiulim, sa ne iubim si sa fim doar noi, fara alte atractii. Am petrecut mult timp in natura, am facut lucruri noi, interesante. Nu prea am avut ocazia sa ne certam. Chiar si cand erau foarte obositi, pentru ca eram conectati, cei mici erau cooperanti. Si a fost tare bine!

Ajunsi acasa ne asteptam  sa izbucneasca conflictele. Am avut norocul sa ne intoarcem din vacanta sambata, asadar am avut duminica la dispozitie sa facem trecerea usoara de la starea de vacanta la intrarea in program normal. Si totul a decurs de minune!

Duminica dimineata cei mici si-au redescoperit jucariile, lasandu-mi timp sa ma ocup de cele necesare desfacerii bagajelor, pregatirii mesei etc. Dupa-amiaza ne-am reconectat la plaja.

Si iata ca, dupa o saptamana de vacanta, T a mers linistit la gradinita, am avut o saptamana usoara, placuta, fara conflicte mari. Baietii s-au impacat bine, nu au simtit nevoia sa stea agatati de noi si sa se arunce pe jos cand li se refuza ceva. Nici macar nu au cerut prea des lucruri la care au acces limitat.

Asadar, o saptamana de deconectare de la cele casnice si de conectare cu familia face minuni!

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

