mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Ce mai facem in Constanta? cu sau fara copii…

Leave a comment

In afara de evenimentele dedicate saptamanii alaptarii, despre care am scris aici, se mai intampla si alte lucruri faine in Constanta, pe care merita sa le incercati. Iata-le:

Incepand de pe 1 august si pana pe 10 august, in Piateta Cazino Mamaia are loc Mamaia Street Food Festival unde puteti manca/gusta produse direct in picioare, proaspat preparate. Inca nu am ajuns, insa ne-am propus sa mergem in curand.

Pana pe 13 august, in fiecare seara incepand cu ora 21.30, in Piata Ovidiu si pe Faleza Cazino din Constanta se vor proiecta, pe un ecran mare, filme de Oscar. In plus, vor fi si alte reprezentatii artistice, cum ar fi circ, spectacole de percutie, desene pe asfalt etc. Detalii despre filme puteti gasi pe www.filmedeoscar.ro. Intrarea este gratuita.

Tot pe faleza Cazino din Constanta, in fiecare seara incepand cu ora 20.00 vor fi concerte simfonice gratuite,  in festivalul Sunset Sea-mphony 2017. Concertele sunt sustinute de orchestra Academiei de Muzică Gheorghe Dima din Cluj Napoca. Organizatorii promit o serie de concerte pe mai multe genuri muzicale, publicul va putea interactiona cu orchestra, si chiar canta (daca cineva se pricepe), impreuna cu orchestra. Mi se pare o  buna oportunitate pentru cei mici sa afle `cum se face` muzica.

Si tot pentru copii, de peste 7 ani (dupa cum se anunta pe site), am gasit un proiect interesant pe tema educatiei financiare. Toata luna august parintii isi pot inscrie copiii de peste 7 ani la atelierele scolii de bani, zilnic intre orele 10.00 si 21.30. Aici cei mici vor invata ce sunt banii, la ce folosesc, ce facem cu ei, cum ii cheltuim si cum ii economisim, toate prin joc, cantece si buna-dispozitie. Proiectul mi se pare interesant, util si abia astept sa creasca baietii sa ii pot duce!

Voi cum va mai distrati in zilele calduroase de vara?

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a Reply

