mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Experiente pentru copii in Constanta

Leave a comment

A venit vara iar si, odata cu ea, si caldura, valurile de turisti si sentimentul de vacanta. Intr-un oras precum Constanta e dificil sa gasesti activitati faine cand nu ai chef de plaja, sau e greu sa alegi cand se suprapun mai multe.

Zilele acestea m-am tot gandit ce experiente minunate sa le mai ofer copiilor, astfel incat sa nu simt ca ma plafonez si nici ei sa nu se plictiseasca.

Am tot vorbit de fermele de animale, Ograda veseliei si Calin file din povestile Malinei, am tot mers la plaja si in Piata Ovidiu la plimbare, Microrezervatia este destul de aglomerata pe timp de vara, parcul e aproape inexistent in oras…

Saptamana aceasta ne-am luat inima-n dinti si am programat o excursie cu autobuzul etajat (City Tour) in Constanta. L-am luat de la Gara si am facut un circuit. Baietii s-au simtit minunat. Au fost impresionati de inaltimea la care stateam si de marimea autobuzului, se minunau cum de incape pe unele strazi, au vazut portul Constanta, cu dane si silozuri, cu tiruri si trenuri. Au revazut centrul vechi, bulevardul Mamaia si statiunea Mamaia. Autobuzul merge pana in zona `La Butoaie` in Mamaia. O calatorie costa 3 lei sau 5 lei pentru toata ziua si poti urca si cobori oricand. Experienta a fost una reusita, asa ca o recomand.

O alta calatorie pe care o avem in plan este cea cu trenul. Ne-am propus ca intr-o dupa-amiaza sa luam trenul din Gara Constanta, sa ne oprim intr-una dintre statiunile de pe traseu (spre Mangalia), sa ne plimbam putin in statiune si apoi sa luam trenul inapoi acasa. De cand avem masina folosim mai rar alternative de transport in comun si copiii sunt fascinati cand au ocazia de a calatori si altfel. Mai mult, este o ocazie potrivita de a-i invata pe cei mici care sunt pasii unei calatorii cu trenul, de unde luam biletele, cum ne comportam in tren. O sa scriu impresii dupa ce o realizam.

Voi ce alte activitati mai faceti cu cei mici cand nu aveti chef de plaja?

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com