mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Despre alegeri…

Leave a comment

Rareori mi se intampla sa fiu ingrijorata de ceea ce se va intampla in urma votului… Ma gandesc de fiecare data ca imi fac datoria pentru care s-au luptat predecesorii nostri. Si aleg in functie de ceea ce mi se pare mai putin riscant in acel moment.

Insa acum, in acest tur al alegerilor, am devenit foarte ingrijorata. Niciodata nu m-am gandit ca vom avea de ales intre VVD si altcineva. Niciodata nu mi-am inchipuit ca ma voi teme de vremurile ce vor urma atat de tare, daca nu iesim la vot. Niciodata nu mi-am pus problema de efectul unui vot asupra viitorului copiilor mei ca acum. Sunt uimita ca VVD a ajuns in turul doi, mult mai uimita ca atunci cand am vazut-o candidand.

Asadar, mi se pare extrem de simplu raspunsul la intrebarea `Eu cu cine votez` duminica? Sigur ca voi merge la vot. Si va invit si pe voi, mi se pare extrem de importanta prezenta noastra, a celor ce ne dorim normalitatea, la urne.

Asadar, pe la ce ora v-ati propus sa iesiti la vot duminica, 23 noiembrie? Eu voi merge dimineata, cu siguranta.

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a comment