mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Unde mancam peste bun in Constanta si imprejurimi?

Leave a comment

Suntem mari mancatori de peste si fructe de mare, asadar, ori de cate ori avem ocazia, alegem restaurante unde gasim astfel de produse. Nu ne incanta orice restaurant de peste, nu toti bucatarii stiu sa il gateasca. Azi am ales trei recomandari de restaurante unde am consumat peste si fructe de mare si ne-a placut:

Cherhanaua Tasaul. Situata in Navodari, pe malul lacului Tasaul, Cherhanaua Tasaul este un restaurant ingrijit, curat, unde se gaseste si se mananca peste bun. Am fost de mai multe ori acolo. Au si terasa pentru zilele calduroase, aer conditionat in interior, loc de joaca exterior si sunt prietenosi cu cei mici. La orele de masa devine foarte aglomerat, de aceea e bine sa faceti rezervare inainte. Desi drumul de acces nu e foarte prietenos cu masina (nu e asfaltat), merita din plin experienta. Noua ne plac icrele, platourile cu peste si orice peste pe gratar/plita.

Hanul cu peste. In aceasta vara, la iesirea/intrarea in Navodari spre Mamaia, s-a deschis Hanul cu peste. Locul este chiar pe drumul principal, are parcare proprie. De afara nu pare cine stie ce, insa cand am intrat in restaurant, am intrat parca intr-o lume de basm, subacvatica. Au o mica piscina decorativa in mijloc, meduze si pesti din hartie, plastic lemn si plante decorative, intr-un decor care aminteste de fundul unui ocean. Seara, cum am nimerit noi, se creeaza o atmosfera de basm. Meniul este simplu, doar cateva varietati de peste si  fructe de mare, precum si derivate. Eu am mancat stavrizi pe tava cu mamaliga si nu am regretat nici un minut alegerea facuta. Ca puncte minus, nu au scaun de masa pentru cei mici si locul nu este chiar atat de sigur pentru ei. Insa ne-am descurcat cu M, reusind sa ii dam sa manance fara sa faca si baie in piscina.

Pescaria lui Matei. Amplasata pe malul marii, in Agigea, Pescaria lui Matei este un alt loc bun de mancat peste. Si nu numai. Am fost aici de mai multe ori, inclusiv in extrasezon (cand e mai liber). Cu exceptia unor ospatari, care sunt mai obraznici, nu am avut alte neplaceri. Pestele este bun, mancarea vine in 30- 40 de minute, atmosfera este draguta. Un punct forte al restaurantului este faptul ca are terasa pentru fumatori si terasa dedicata nefumatorilor. Sunt multe scaune pentru copii si, in apropiere, este un loc de joaca pe nisip. Seara, ca la orice terasa, sunt tantari. Noi am nimerit foarte multi la ultima vizita, atat de multi ca am fost ciuruiti.

Ce alte locuri care servesc peste bun mai stiti in Constanta? In afara de `acasa`…

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

Leave a comment