mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

Despre calatorii… din carti

1 Comment

Nu e un secret pentru nimeni din anturajul nostru ca suntem fani calatorii. Ne-am plimbat mult singuri, inainte de a avea copii, si impreuna cu cei mici atunci cand au venit in viata noastra. Le-am insuflat si lor aceasta pasiune a noastra, in special prin excursii si vacante mai lungi sau mai scurte, mai aproape sau mai indepartate de casa.

Avem harti, atlase, busola si tot ce a fost nevoie pentru a cunoaste mai bine locurile in care am fost si pe care urmeaza sa le vizitam. De curand am descoperit si niste carti frumoase, altfel, despre care vreau sa va vorbesc acum.

Prima carte pe care am pus mana este `Haihui prin lume` scrisa de Anca Semacovschi. Deocamdata a aparut doar primul volum. Pe mine si pe T ne-a fermecat. Este o vizita imaginara, scrisa in versuri, in diverse colturi ale lumii. Versurile sunt simple, scurte, usor de inteles si fiecare tara prezentata este descrisa real, fiecare obiectiv turistic important este prezent. In volumul unu sunt prezentate Franta, Anglia, Scotia, Grecia, Turcia, Spania, Italia.

De multa vreme cautam o carte cu benzi desenate potrivita unui copil de 4-5 ani, fara super-eroi, fara lupte si arme. Si am gasit-o intamplator in raft la Carturesti. Parca ma astepta pe mine. T s-a indragostit de ea din prima. O cere zilnic de 2 saptamani de cand am cumparat-o.

`Dincolo de orizont` este o carte scrisa si desenata de Adina Popescu si Alexandru Ciubotariu. Prezinta Colinele Transilvaniei si locuri de vizitat in aceste locuri de vis din tara noastra. Eroii cartii, Luca si Maria, se joaca de-a orizontul si viziteaza satele din Transilvania. Cartea prezinta oamenii, peisajele si indeletnicirile din aceste sate, precum si unicitatea fiecarui loc vizitat. Astept cu nerabdare si urmatoarea carte din colectie.

Poate ar trebui sa mentionez ca aceste carti costa sub 20 de lei fiecare. Valoarea lor e mult mai mare, in opinia mea. Mai ales ca l-au fermecat pe T.

 

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

One thought on “Despre calatorii… din carti

  1. Pingback: Prin colinele Transilvaniei… pe valea Hartibaciului | mamicieblog

Leave a comment