mamicieblog

blog de parenting, iubire si casa…

In vacanta, pe neve…

1 Comment

Da, stiu, sa fii vedeta nu e un lucru usor! Mai ales cand vrei sa mergi in vacanta… Te astepti sa primesti relaxare, timp tu cu tine si cu familia, si, in schimb, primesti flash-uri in ochi si esti urmarit la tot pasul…

E drept, atunci cand esti cunoscut, iti asumi consecintele. Insa ai nevoie si de putin timp pentru tine, timp in care sa citesti, sa mananci si sa stai fara a-ti fi urmarite toate miscarile, fara a fi pozat in ipostaze care nu-ti sunt favorabile, fara a-ti fi numarate caloriile sau minutele in care faci sport.

Si atunci cauti sa evadezi. Insa unde poti pleca, astfel incat sa ai parte de vacanta mult-visata, fara urmaritori si fara sa te stresezi? Trebuie sa te asiguri ca toata familia se va simti bine, va fi relaxata, fara sa faci eforturi prea mari. Cautarea incepe simplu, cu un click pe vacanțe Christian Tour, si, sigur ai de unde alege!

Eu am ales ca vara aceasta sa evadez in Belek, Turcia. Intotdeauna m-a fascinat aceasta cultura, iubesc marea si ador sa lenevesc putin in soare, in timp ce copiii se joaca nestingheriti. Am filtrat rezultatele obtinute pe site-ul Christian Tour dupa tara, modalitatea de transport, tipul de masa si calitatea hotelului. Apoi, a fost simplu sa decid ca vom sta la Sueno Deluxe Hotel.

Image result for christian tour sueno deluxe hotel

Am ales transport cu avionul. E mai rapid, nu am grija masinii si a taxelor de drum, nu ajung acolo obosita si, la intoarcere, si mai obosita dupa atata drum. Nici autocarul nu e o optiune pentru noi. Copiii cu siguranta nu ar rezista atatea ore cuminti, intr-un scaun. Iar stres, iar nervi, de ce sa nu ma relaxez? Mai ales ca toate sejururile au incluse in pret si transportul intre aeroport si hotel.

Am ales un sejur Deluxe All Inclusive pentru ca nu vreau sa ma preocupe deloc masa familiei. Turcii fac mancare delicioasa, pentru toate gusturile si toate varstele. Sunt atat de atenti cu cei mici, incat cu siguranta masa familiei nu va fi un factor de stres la acest hotel. Imi plac mesele lor bogate, atentia pentru detalii si ador modul in care asaza fructele pe masa de desert! Si camera este mai mare si mai draguta, incapem lejer toti, cei mici au spatiu sa se desfasoare, iar noi, adultii, respiram usurati. Iar privelistea… nu am cuvinte sa descriu frumusetea marii vazuta direct din pat!

Image result for christian tour sueno deluxe hotel

Am ales acest hotel si datorita locului de joaca destinat copiilor. Intre noi fie vorba, ma bucur ca ai mei sunt destul de mici incat sa am si eu motive viabile sa ma dau pe toboganele cu apa… Asta da relaxare! Turcii iubesc copiii si ar face orice ca acestia sa se simta bine. Asadar, ai mei copii vor profita cu siguranta de programele speciale dedicate lor. Iar eu ma voi delecta cu un hamam. Pentru ca nu poti merge in Turcia in vacanta fara sa incerci baia turceasca. Si nu poti cunoaste cu adevarat relaxarea, pana nu te lasi invaluita de aerul umed, de mangaierea marmurei calde si imbratisarea peştemalului (prosop turcesc lucrat manual din bumbac sau bambus, foarte moale).

Image result for christian tour sueno deluxe hotel

Asadar, eu mi-am propus o vacanta de relaxare in Turcia in acest an. Voi risca sa fiu recunoscuta? Nu cred ca fanii mei ma vor putea urmari pana in Belek. Oricum ma voi tunde inainte si voi avea grija sa nu-mi lipseasca ochelarii de soare. La intoarcere voi fi atat de bronzata si de relaxata, incat cu siguranta nu ma va recunoaste nimeni!

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2018.

Author: mamicieblog

Sunt mamica de doi baieti, alaptati, cosleepuiti si iubiti cu nemarginire... Am multe de spus si sper ca prin blog ma voi face auzita... Sunt inginer de formare (deci nu prea le am cu scrisul), am fost cadru didactic aproape 10 ani, iar acum sunt mamica cu norma intreaga... cateodata si sotie... Ma puteti gasi la adresa mamicieblog@yahoo.com

One thought on “In vacanta, pe neve…

  1. Pingback: Proba 14. În vacanță incognito cu Christian Tour

Leave a comment